m-momr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hei, jeg har akuratt formatert hardisken og insrallert windows igjen. men nå tar det 4-5 ganger så lang tid å starte opp som ellers. når det starter å starte opp programmene i windows tar det mye lengre tid enn ellers, alt frem til oppstarten av programmene, og etter går bra, da oppfører den seg ok. takker for svar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Var det slik umiddelbart etter at du la inn windows på nytt? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) nei, etter at jeg hentet inn skadet data fra en annen harddisk 62 gb med noe skadet data tror jeg Endret 22. september 2005 av m-momr Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tross alt fungerer PC-en din, derfor er dette feil kategori ##Flyttes## (Se Sticky) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det finnes et par tråder her om hvordan du kan fikse opp windows xp, bl.a hastighet og lignende. Her er linken til oversikten over tråder: Windows Performance tråden.. Sjekk litt rundt der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå