ManagHead Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nice! Hva gjør dere når dere skal flytte disse doningene? Vet du sånn ca. hvor mye den veier? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Nice! Hva gjør dere når dere skal flytte disse doningene? Vet du sånn ca. hvor mye den veier? Denne veier vel ca 40kg Jeg har nå testet den på en FX55 Claw now @ 3200Mhz 1,7volt. Idle temp i windows Load når jeg kjører SuperPi 8M Min HX temp load var -48c inn og-46c ut.Steg 1 har en mix av R290 og R507 Jeg regner med at denne vil klare nydelige temeraturer på Stoolman's X850 XT-PE Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hvor lang tid brukte den på superpi? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 hvor lang tid brukte den på superpi? hehe det vet jeg ikke, og det kan ikke ha vært noe særlig bra.. kjørte jo bare på 3,2Ghz med kun 200 fsb Glemte å se etter. var bare intresert i å se tempraturer jeg. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dette er rått... KEB og Sturla dette kan dere! Skal bli artig å se Gpu kjøleren i aksjon, kanksje det kan bli fine klokker 40000+ i 3d01 Stå #legge i favoritter# Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Dette er rått... KEB og Sturla dette kan dere! Skal bli artig å se Gpu kjøleren i aksjon, kanksje det kan bli fine klokker 40000+ i 3d01 Stå #legge i favoritter# Jeg driver å legger siste hånd på værket nå Så om et par dager tenker jeg vi får se noen heftige GPU overklokkinger fra Stoolman Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Overklokk : Er det noe trykk på disse ekstremkjølingene så kan gjøre at hele dritten går i lufta? Ellers gleder jeg meg til du skal teste den! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Overklokk : Er det noe trykk på disse ekstremkjølingene så kan gjøre at hele dritten går i lufta? Ellers gleder jeg meg til du skal teste den! 4994597[/snapback] Hei, Det er ikke noe høyt trykk på de ved normal romtemperatur. Max trykk er vel ca 200PSI så det er ingen fare for at den går i lufta Derimot når man starter den opp vil trykket på steg2 bli en del høyere, men under normale omstendigheter aldrig farlig høyt. De er også konstruert og bygget slik at steg 1 stopper eller kjøler for dårlig slik at trykket på steg 2 blir over 350PSI (ca25bar), så slår en elektrisk trykkbryter av hele cascaden. Stoolman har nå hentet denne Cascaden så nå er jeg spent på hva den klarer på et av hans X800 kort Endret 17. oktober 2005 av Overklokk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Aha.. Tar det lan tid koble opp alt da mon tro? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Aha.. Tar det lan tid koble opp alt da mon tro? 5020786[/snapback] Tar litt tid ja... så må alt testes og justeres inn for best mulig temp etc. Så når det blir noe klokking på Stoolman vet jeg desverre ikke Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 men når du sier at hele cascaden slår seg av hvis det blir for høyt trykk slår den av pcen samtidig? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 men når du sier at hele cascaden slår seg av hvis det blir for høyt trykk slår den av pcen samtidig? 5020969[/snapback] Nei normalt ikke... men den kan kobles slik at den gjør det også om man ønsker. Men når en cascade slår seg av blir det stille rund deg de bråker nemlig en hel del ...... Så du rekker fint skru av maskinen før cpu etc blir for varmt. Man leker jo her nede på -100c ca og det tar en del minutter før den går til +c igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå