pesa Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Heisann! Er det noen som kan hjelpe meg litt? Har en k750i som jeg prvde å oppdatere via SE sine sider. Men det gikk ikke så bra! Oppdateringa stoppa på 49% hvær gang,og nå har den hverken kamera eller noe,kun Engelsk språk! Har en T28 2 in 1 kabel og lurte på om en hadde vert så grei å gitt meg en bruksanvisning til åssen man får dette til å funke igjen! Hadde vert veldig takknemlig for dette,så jeg ikke roter det til igjen! ps har søkt etter dette men jeg fant ikke noe om det! Hvis noen andre vet om ei side eller noe så er jeg takknemlig for svar!! mvh Pesa! Endret 22. september 2005 av pesa Lenke til kommentar
CIder Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Du kan jo kikke her Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Heisann! Er det noen som kan hjelpe meg litt? Har en k750i som jeg prvde å oppdatere via SE sine sider. Men det gikk ikke så bra! Oppdateringa stoppa på 49% hvær gang,og nå har den hverken kamera eller noe,kun Engelsk språk! Har en T28 2 in 1 kabel og lurte på om en hadde vert så grei å gitt meg en bruksanvisning til åssen man får dette til å funke igjen! Hadde vert veldig takknemlig for dette,så jeg ikke roter det til igjen! ps har søkt etter dette men jeg fant ikke noe om det! Hvis noen andre vet om ei side eller noe så er jeg takknemlig for svar!! mvh Pesa! Bruk den medfølgende USB kabelen som du fikk md k750 og kjør gjennoppretning/recovery gjennom SSEUS. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ja, hvorfor bruker du ikke den medfølgende datakabelen? Lenke til kommentar
pesa Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Er det jeg har gjort! Det var da det skar seg! Har i ettertid fått høre at det ikke går an å oppdatere en telenor låst tlf!! Derfor må jeg bruke den andre metoden! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg