The_Norsemen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei eg har kjøpt meg Windows professional x64 Edition! men problemet er at eg ikke klarer å komme meg på nett Så da trenger eg hjelp eg har: CPU : AMD 64 Athlon 3500+ GPU : XFX 6800GT RAM : 1GB Geil HK : Asus A8N-SLI (KH HDD: 250gb PWR: BZERK 500W Men eg mener at alle diss delene støtter x64 PS: trenger svar innen en halvtime! Lenke til kommentar
operaman Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du må nok være mer spesifikk enn det. Hvilket nettverkskort har du? Blir det gjenkjent? Om ja, får du ip? Prøvd å restarte router? Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 hmm eg har det som er på Hk nei det kommer ikke opp noe... eg får ikke engang til å legge til drivere Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
hans A Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvis du går inn på asus.com sine sider så finner du drivere for XP 64 bit. nVidia Chipset(CK804) 64 bit driver version V6.65 for Windows XP 64bit(WHQL) To avoid crashing file system, please do update the chipset driver before updating Bios version 1010 or later Win XP 64bit V6.65 Lenke til kommentar
The_Norsemen Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) men va i huleste... når eg skriver inn produkt nøkkelen min så kommer denne meldinga opp! hva skal eg nå? Endret 23. september 2005 av The_Norsemen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stenges Trådstater har hatt muligheiten til å endre til meir beskrivande emnetittel, men har ikkje gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg