Pepsi Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Noen som vet om Ibooken veier mindre enn Powerbooken?? Hadde en Powerbook, men den var altfor tung og stor...så den solgte jeg. Er ibooken litt mer bærbar?? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Tror ikke vektforskjellen er så stor, men iBooken er definitivt mer berbar, da den helt enkelt er mye mindre. Den høye(?) vekten (2,2Kg.) har mye å gjøre med at den er bygget for å være støtsikker... Den er i allefall, liten, kompakt og elegant... (Min er i hvert fall det!) :smile: Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Så om jeg kjøper meg en ibook, så vil jeg få en bra maskin?? bør jeg kjøpe med combo/drive for å få mest utav den eller holder det med vanlig cd-rom?? Det er en del tusener i forskjell... Takker for svar. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 09:19, Pepsi skrev:Så om jeg kjøper meg en ibook, så vil jeg få en bra maskin??bør jeg kjøpe med combo/drive for å få mest utav den eller holder det med vanlig cd-rom??Det er en del tusener i forskjell...Takker for svar. Definitivt, en bra maskin (men sats gjerne på litt ekstra minne). Selv droppa jeg combo-driven. Kjekt å ha DVD, men jeg har jo en vanlig DVD-spiller og fant vel ut at behovet for å kunne se DVD under reise var heller lite. Prøv også å forsikre deg om at du får med siste versjon av OSX. (v.10.2 - Jaguar). Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvordan er støynivået på powerbook? Noen her som har prøvd den i audio sammenheng? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Støyen er ikke all verden, men selve maskinen blir utrolig fort varm. Den er så varm at den kan ikke holdes på fanget eller tas på etter at den har vært i bruk en stund. Men, det kan godt være at det er slik den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå