cybervision_ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mitt Logitech Cordless Desktop har nå funket som ei kule i 3 år. Dette er altså et trådløst mus/tastatur sett. På tastaturet er det mange ekstra knapper som volum opp/ned, play, stopp, web kamera, sms osv osv. Problemet mitt er at nå virker de ikke slik de skal. Hvis jeg f.eks. trykker play, så stilles volumet opp. Web-kamera har blitt "forrige spor" Mute er "itouch funsksjoner på". Skjønner tegninga? Knappene har altså byttet på funksjoner. Har prøvd å laste ned nyeste itouch, hjalp ikke. Alle vanlige taster funker upåklagelig som dere ser. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Har du brannmur(software), antivirus og antispyware? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Er det lenge siden du la inn windows(?) på nytt? Har du brannmur(software), antivirus og antispyware? Lenge siden det. Har brannmur, antivirus og antispyware. Sygate, Norman, AdAware...men har hatt dem lenge, norman la jeg inn i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå