stoney Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg er ute etter en billig CRT-skjerm til pc'en min, og fant en 21" Nokia 445Xi plus til salgs. Når jeg sier god... Jeg vet at det ikke er en High-End skjerm i dag, men så vil jeg heller ikke bruke så mye penger. Det jeg lurer på er om det er en skjerm som funker greit til arbeid og spill. 1600 x 1200 / 88 Hz er vel greit, eller? Trenger jeg noe mer/er det mulig å få mer for 6-700kr? Hva sier dere - er det mye skjerm for penga? EDIT: Specs - Scroll litt ned... Den er brukt. Et par år gammel, vet ikke akkurat. Har stått i et film- og videoproduksjonsstudio, sammen med en helt maken, så de har nok noen timer på baken. Skal være i god stand. 500kr Endret 22. september 2005 av stoney Lenke til kommentar
stoney Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Noen som vet? Andre alternativer? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Veldig flott at det gis mye informasjon om skjermen. Bra at du også la med link til produktet. Hurra Virka dogsom en OK pris. Men den støtter vel høyere oppløsning enn det du har skrevet, bare ikke med så god oppdateringsfrekvens? Uansett. en grei pris. Men kmomer igrunn egentlig litt ann på hvor brukt/gammel skjermen er. Endret 22. september 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
stoney Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Den støtter ikke høyere oppløsning, er jeg redd - er det et problem? Har hørt at høyere oppløsning enn det ofte blir litt "blurry" på så store CRT-skjermer, men jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei Har kjørt denne på opptil 1800x1440. Det er en bra skjerm. Har en til overs. Good Luck Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Eg hadde en sånn skjerm en gang og det er en kjempegod skjerm, helt i klasse med det beste av CRT-skjermer Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Utroligt, lagte et identisk innlegg litt før dette kom, og jeg fikk ingen svar :| Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Den er grei, men veldig stor:) Jeg selger min Nokia 445XI pga. til 750,- overgang til LCD. Bor i Hokksund, men kan kjøre helt til Oslo... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei, jeg bor i kongsberg. Er litt interessert i skjermen din. kan du sende meg en pm? Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå