El Netzor Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei! Jeg har en DELL Router. Men når jeg skriver ipen i adresse baren i IE kommer det opp at jeg skal skrive username og password. Dette hr seffølgelig jeg glemt Så jeg lurer på om jeg kan få routeren til og glemme dette? Eller om jeg kan finne ut passordet. Finner ikke manualen Takker for hjelp!! El NetZor Lenke til kommentar
Chris1981 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har du prøvd defaulte passord som f.eks Admin/admin, admin/admin, admin/<blank>,Administrator/<blank> osv. Eventuelt så kan du vell prøve og resette routeren din. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Det var ikke noe sånt Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 admin admin Dette er default brukernavn og passord på de routerne jeg finner fra Dell. Hvis ikke så må du resette routeren, hold inne reset-knappen i minst 5 sekunder (hvis den finnes da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå