Jaffe Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei. Har spurt om dette før, men fikk aldri svar. Jeg har en PC som jeg bruker til server. Denne kjører Windows 2000. Der har jeg en delt mappe som heter "Bilder" der div. familiemedlemmer kan legge bildene sine. Jeg har også laget en bruker som heter "Bilder", slik at de logger seg på for å vise mappen. Dette fungerte helt fint, men nå har denne feilmeldingen begynt å komme opp når jeg prøver å gå innpå serveren fra en annen maskin i nettverket: "The specified server cannot perform the requested operation." Dette skjer i fra alle maskiner i nettverket. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
johanj Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 du må sikkert fjerne update: KB885250 fra din Server, denne Hotfixen er årsak til slike problemer! Du kan sjekke hos Microsoft om de har nyere hotfix, eller fjern denne via Add/Remove Programs... Hvis du søker på denne hotfixen på google, så vil du se at mange har akkurat det samme problem! Denne fiksen kom i februar i år, se også security bulletin MS05-11 Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå