CaZpeR Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har en 120GB Maxtor IDE Disk som brått hang seg under kopiering i windows. Da jeg skulle restarte maskinen var begge partitionene som var på denne borte. Jeg kjørte diskoppretting for å få tilbake den ene partitionen uten problemer, men under den andre så bare hang den seg. Jeg har prøvd å kjøre getdataback for ntfs på den siste partitionen, men da bare henger programmet seg etter 12-13%. Og når jeg prøver å formatere med hurtigformatering får jeg beskjed at formateringen ikke kan fullføres. Når jeg prøver grundig formatering så henger maskina seg etter 2%. Jeg har prøvd å kjøre Scandisk nå for å sjekke sektorene om noen der er døde, men den bare henger seg etter 1-2% (dvs. at maskinen fryser opp). Skal jeg bare koble fra strøm, skrive ned klokkeslett og arkivere som klinisk død eller har dere noen tips? Har prøvd alt jeg kan komme på (også å sette opp nytt partition table). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Kan vel egentlig bare stenge denne siden ingen sa noe Men harddisken var fysisk ødelagt. Sendte den inn til komplett og fikk en Hitachi 160GB tilbake DET er service det Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hos Maxtor vil du finne diagnoseverktøy som kan bekrefte om harddisken din er død eller bare skinndød. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hos Maxtor vil du finne diagnoseverktøy som kan bekrefte om harddisken din er død eller bare skinndød. 5063759[/snapback] Jeg vet om det programmet, men jeg har ikke diskettstasjon tilgjengelig. Men fikk absolutt ikke formatert disken, ikke i windows eller partition magic. Og partition magic hang seg når jeg prøvde å dele den opp eller formatere den. Så jeg tok sjansen på å sende den inn til komplett. Og den var fysisk ødelagt så. Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå