Marcelo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei! Jeg har en Mx1000 mus som jeg har problemer med, den hakker på en måte når jeg drar den gjennom skjermen. Ikke en helt rett linje lissom Sånn som på bildet så er lagt til så drar jeg musen i rette linjer, men som dere ser så blir det ikke det. og av å til så henger musen litt igjen Noen som kan hjelpe meg ut med dettet problemet? Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du bør nok sjekke andre typer underlag til musen for å se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Har testet forskjellige musematter. Sitter til og med, med en ny Thermaltake musematte nå. og den hakker fortsatt. Hadde ikke engang sånne problemer med musen som følgte med tastaturet jeg har. Kan noen hjelpe meg ut med dette? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Rusk/Støv i sensoren? ------------------------- Kanskje laser ikke er det beste? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Rusk/Støv i sensoren? ------------------------- Kanskje laser ikke er det beste? jeg har mx1000 å den funker fint. Marcelo: kansje musa di har dårlig kontakt med basestajonen eller noe sånnt Endret 21. september 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
regeli Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Han har nok ikke dårlig kontakt med basestasjonen. Hadde det samme problemet på min første MX1000, prøvde alt, ingenting nyttet. Prøv å klag så får du kanskje en ny. Jeg hadde det slik i 4 måneder helt til jeg kjøpte MX3100, komplett tastatur og MX1000 mus. Ingen problemer nå, bare at batteriet varer kortere enn den gamle MX1000. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 stemmer det, basestasjonen er rett ved. Og det er ikke noe rusk eller støv i sensoren, har allerede renset den, jeg har prøvt alt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Last ned ny programvare fra logitech.com. Hvis det ikke hjelper, prøv musa på en annen PC. Hvis DET ikke hjelper er det nok ikke annet å gjøre enn å sende den dit den kom fra (retur). Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Vett ikke om jeg får byttet den då. Jeg var en av de første så så kjøpte den med en gang den kom på den første nettbutikken. Husker ikke helt hvor lenge siden det var Lenke til kommentar
regeli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen av de første MX1000ene hadde slik feil. Da jeg hadde byttet til MX3100 så skiftet jeg ikke til nyere Logitech program og drivere, men de har jeg nå Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Men hva var det som hjalp, nye drivere eller den nye musen? For jeg har tenkt litt på å kjøpe meg dette settet, hvis det då ikke er sånn at jeg for samme feil med musen: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36611 Endret 22. september 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
regeli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bytt bare musen så er problemet borte. De var bare noen av de første MX1000ene som hadde slik feil. De nye er "bug free" Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) snakket med mpx. og nå sa de at eg skulle bare sende musen inn så istedet får å få pengene tilbake så betaler musen mellomlegget til det nye diNovo settet: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36611 Endret 2. oktober 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå