Lifeform Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei, Jeg har et gammelt Abit BX6 2.0 hovedkort i en gammel maskin her som jeg har oppgradert med Powerleap og Intel Pentium 1.2 prosessor som jeg kjører på FSB 133. Funker fint i BIOS - helt til jeg kommer inn i Windows XP der jeg etterhvert får en total systemkrasj relativt regelmessig. Skal prøve å installere nye skjermkort drivere nå, men er det ellers andre ting som kan gjøre at XP klikker totalt...? -- Mvh, Magnar Jordal - Bergen Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Slutt å spamme! Greier seg lenge å poste inlegget på ett sted! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=46232&forum=24 [ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-08-15 08:17 ] Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Greit. Beklager det! Tenkte bare kanskje folk som las denne gruppen hadde mer peilingen på greier som dette... Er jo litt forskjell i hvilke grupper man gidder å lese...! [ Denne Melding var redigert av: Lifeform på 2002-08-15 17:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå