Luchy Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hei. jeg skal kjøpe disse høytalerne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431&cks=PRL Kan noe av dere på forumet hjelpe meg å finne dem en plass de har dem på lager og helst så billig som mulig. har dessverre ikke tid til dette selv. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Prisguide på Logitech X-530 Se der Mange alternativ som du kan bestille fra. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) tusen takk, men andre kan også poste sine forslag Edit: Forsendelses opplysninger Sendes med Postdanmark Fragt måte Prioritaire hva betyr det? Endret 21. september 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Feilpostet, flyttes til riktig kategori. Snorre *Tråd flyttes* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 beklager feil posting Lenke til kommentar
radiated Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 tusen takk, men andre kan også poste sine forslag Edit: Forsendelses opplysninger Sendes med Postdanmark Fragt måte Prioritaire hva betyr det? At du har bestilt fra Danmark... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 tusen takk, men andre kan også poste sine forslag Edit: Forsendelses opplysninger Sendes med Postdanmark Fragt måte Prioritaire hva betyr det? At du har bestilt fra Danmark... ok. takk. så lenge det sto .no på linken så trodde jeg at jeg bestilte fra norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå