JBlack Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Komplett leverte varene raskt og effektiv. Bestillt på lørdag. Fått på tirsdag. Det skal dem ha. Men desverre, skjermkortet, et Asus V9999 GeForce 6800GT 128MB DDR AGP, TV-Out, DVI bare piper. I samme øyeblikk det får størm, så kommer en høy pipelyd. Og maskina reagerer ellers ikke. Jeg antar det bare er en ting å gjøre, å sende i retur? Eller finnes det noe annet smart å se på først? Kan mitt gamle skjermkort ha ødelagt AGP-bussen på noen måte, når det tok kvelden? Maskina fungerer helt greit med et PCI-kort. Endret 21. september 2005 av JBlack Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 har du husket å koble til strømkontakten til skjermkortet? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 har du husket å koble til strømkontakten til skjermkortet? B I N G O, and binge was his name. Amatør her... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Måtte i boden for å hente en skjøteledning, men nå piper det ikke lenger. Får bare håpe strømforskyninga er dimensjonert bra nok da. 350W burde vel holde til DVD-spiller, tre HD'er og 1.5Gig... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 bare å sjekke volten i bios vis du har litt lav volt, så kan det hende den er for liten. Burde nok holde, vis pcen din blir ustabil, så ville jeg kjøpt ny Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Oki, thanx. Dette blir nok bra. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Problemet med aa sjekke i BIOS'en er jo at hverken GPU'en eller CPU'en ikke trekker mye stroem da. Det er foerst naar du starter 3D applikasjoner og spill at stroemforsyninga faar kjoert seg... Saa om maskina plutselig faar blackout midt under den vaerste online-kriginga saa kan det vaere et sted aa starte :-) - Per Christian Endret 21. september 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå