enden Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Da har jeg fått svar fra LaCie, og det viser seg at det er en 1" harddisk som sitter i denne enheten. Takk for rettelsen, artikkelen blir rettet hvert øyeblikk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ok, takk for oppdateringen. Jeg er selvfølgelig litt skuffet selv om jeg hadde urealistiske forhåpninger Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 kjøpte en 8gb av denne i singapore kosta fattige 800 kr der nede....... må si meg storfornøyd. utroli kuult produkt. går lett inn der kreditt kortet skal være i lomme boka. da blir den jo egentlig letteer og få med seg enn en vanlig pendrive. den over fører ca 500mb i minuttet. ikke mest men det er ok. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 lurer på om det er samme type disk som sitter i ipod mini 2G... da kan jeg jo bare ta og kjøpe en 8GB fra netshop og sette den inn i minien og da den 6GB'n fra minien inn i denne og da har jeg fremdeles 6GB plass på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå