2ern Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Har et MSI K8N Neo Platinum. Jeg oppdaterte nylig biosen via Live-Update, til versjon 1.90. Poenget er at ting ikke virker helt som de skal etter oppdateringen (rare temperaturer osv.) Er det et problem å gå tilbake til forrige versjon? Edit: Jeg har den forrige og mer eller mindre velfungerende versjonen på harddisken, vil det medføre noen problemer å flashe tilbake til en eldre bios? Endret 21. september 2005 av Erik-Tor Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du kan fint flashe tilbake til din gamle bios. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 neida det skal gå fint det. dog så er jeg ikke sikker på hvordan du må gå fra for å flashe til en eldre bios. mene det beste er nok å bruke en floppy tror jeg Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg hadde akkurat samme problem med et K8N Neo2 Platinum. Jeg brukte bare liveUpdate og flashet tilbake til forrige bios. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå