fm4ever Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har hatt endel problemer med mitt geforce 6800le kort,Når jeg skal inn på cs funker det greit,untatt noen små ting som lagger på skjermen,som feks skrift. men når jeg skal spille spill som krever tungere grafikk tar skjermen helt av,alt blinker lilla over hele skjermen akkurat som den lagger,og jeg må restarte pcen,har prøvd de nyeste drivere uten suksess. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvilken strømforsyning har du? Har du prøvd andre grafikkdrivere? Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 hmm har prøvd nyerer versjoner,og gamle har 500w strømforsyning. kan jo være at kortet er gåent da.men kortet lyser og vifta går Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 hmm har prøvd nyerer versjoner,og gamlehar 500w strømforsyning. kan jo være at kortet er gåent da.men kortet lyser og vifta går Hvilket merke er det på strømforsyningen? Q-tec? Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 nei berserk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har du prøvd med et annet skjermkort? Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ja det funker greit..men sånn var det før å helt til jeg oppdaterte driveren,men nå er kortet rart igjen,det er mye rart med pcen.feks bios er ikke helt som den skal. Kanskje formatering vil løse det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja det funker greit..men sånn var det før å helt til jeg oppdaterte driveren,men nå er kortet rart igjen,det er mye rart med pcen.feks bios er ikke helt som den skal.Kanskje formatering vil løse det? Du kan selvsagt forsøke å formatére systempartisjonen. Det vil sannsynligvis hjelpe, ivertfall litt. Hvis BIOSen er unormal så kan du resette den. Lenke til kommentar
fm4ever Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 ja okei,skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå