Lifeform Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hei, Jeg kjører en del netradio og har et behov for å finne IP-adressen raskt og kopiere denne til minnet for å lime den ut til lytterene. Finnes det noe sånt? Helt automatisk? Finner IPen, kopper - ferdig arbeid!? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg lagde et program på 1 minutt som viser den i notepad :razz: Kan sikkert maile det til deg hvis du vil... [ Denne Melding var redigert av: The Jackal på 2002-08-15 02:46 ] Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Hehe gjør det :wink: Men du har ikke lyst å modifisere det så jeg slipper å åpne Notepad?? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 http://www.whatismyip.com ? bruker den alltid når jeg trenger ipen til ftpen min.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Ok, takker og bukker! Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 TheJackal - mekka i vb? isåfall - gi meg source'n :razz: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Eller du kan kjapt dobeltklikke på Netverksiconet nede i høyre hjørne,"systray" og se på egenskaper der :smile: Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 07:15, SineTwo skrev:TheJackal - mekka i vb? isåfall - gi meg source'n :razz: Jeg mekka det i en batch-fil. Notepad åpner seg automatisk til og med, og når du avslutter notepad, terminerer programmet. Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hvis du bruker IPen din mye kan du jo få deg en redirection tjeneste. Nå snakker jeg om http://www.d2g.com (dns2go) hvor du kjører et program i bakgrunnen kontinuerlig som redirecter trafikk til et domene (anarchima.d2g.com f.eks) tilbake til IPen din, eller lignende. Dette er veldig nyttig, og jeg har bare hatt "downtime" i et par timer over de siste to-tre månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå