faaeri Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det store reisehånbokforlaget Lonely Planet har lansert noen fotobøker. I første omgang dreier det seg om en bok for landskapsfotografering og en for portrettfotografering. Akam har lest begge. Les mer Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei! Kjempetiltak at dere tar for dere bøker. Ny frisk idé som jeg setter stor pris på. :-) Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg synes også at det er bra dere omtaler bøker. Hva med "tester" av fotobøker, kanskje også evt. en prisguide/produktguide for det? Tror nok jeg skal kjøpe disse 2 bøkene iallefall - jeg prøver å lære mest mulig for tiden om fotografering (Har 2 meget bra bøker fra før; "National Geographic Fotoguide" og "Fotografering - slik blir du en kreativ fotograf" - anbefales forøvrig på det varmeste.) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tips: Dere burde skrive om disse to bòkene "overlapper" hverandre eller om man kan kjòpe begge bòkene og fà mer utbytte enn bare med én av bòkene... (beklager skriften, men internettkaféer i Torino/Italia er tungvinte à bruke - jeg kommer sterkere tilbake nàr jeg returnerer til Norge om et àrs tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg