Morten K Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det andre kortet var defekt fra første gang han puttet den i maskinen, allerede ved første boot viste det artifacts og slikt under oppstarten. Dvs at han både moralsk og rettmessig sett skal ha et nytt et ettersom det var defekt før han engang hadde rukket å loade os'et. Derfor bør man prøve skjermkortet FØR man begynner å modde og bytte kjøler. Hvis nettbutikken finner ut at kortet er moddet,så blir det vanskelig å bevise at det faktisk var feil på det før moddingen. Lenke til kommentar
etatidusbeta Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Det andre kortet var defekt fra første gang han puttet den i maskinen, allerede ved første boot viste det artifacts og slikt under oppstarten. Dvs at han både moralsk og rettmessig sett skal ha et nytt et ettersom det var defekt før han engang hadde rukket å loade os'et. Derfor bør man prøve skjermkortet FØR man begynner å modde og bytte kjøler. Hvis nettbutikken finner ut at kortet er moddet,så blir det vanskelig å bevise at det faktisk var feil på det før moddingen. For det første har jeg ikke byttet kjøler på dette kortet... det var 6800LE-kortet jeg hadde gjort det på. Byttet tilbake ved rma... np For det andre er defekten i dette nye kortet så opplagt at det ville skjedd uansett; jeg bare fremskyndet det noe. Sofwaremodding kan ikke forårsake noe slikt som jeg opplevde, sett bort ifra om du går inn for å "steke" det. :!: Hadde jeg ikke klokket kortet, så hadde det nok ikke gått lenge før krevende 3d eller lignende hadde skubbet det over kanten likevel... Over and out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå