Dragutin Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Så hvilke forventninger har dere til dette spillet? http://www.gamespot.com/xbox/action/ninjag...?q=ninja+gaiden Det ble vist sluppet i går, og jeg sikler etter det allerede! Merkelig at det ikke lå på lista til gamer.no over utgivelsesdatoer Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Merkelig at det ikke lå på lista til gamer.no over utgivelsesdatoer Joda, spillet er i vår utgivelsesliste - men veldig langt nede ettersom det ikke har fått noen lanseringsdato i Europa/Norge: http://gamer.no/product.php?productId=37107 Skal undersøke med Tecmo om de har noe nytt å melde i denne saken. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Aha, jeg forventet en release i Europa/Norge relativt kort etter USA. Vel vel, import Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har nå blitt informert om at lansering i Norge er 21. oktober. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Håper det blir LITT letterer enn det forrige. Er mest vant til standard adventure spill og klarer aldri å husker 50 forskjellige moves. Husker jeg sleit som faan mot ha nun-chaku fyren på forrige NG. Var vel bare den første bossen Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Hehe, jeg har fått testa spillet nå Det er basert på det første, med fixes, addons, etc. En ting som vil glede deg er det at hvis du dør flere ganger på rad på samme stedet kan du gå over til ninja dog modusen. Da forlater du "the way of the ninja" og spiller i en enklere modus. Holder på å pløyer gjennom spillet på nytt, de sier det skal være en coop modus. Men jeg kan ikke si at jeg har funnet den, mulig den blir låst opp når man har rundet spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå