Zippio Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Håper han subber raskt ja ^^ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 284 var ikke den beste episoden, akkurat. Selv om det for det meste var ting vi ikkke har sett før, sluttet episoden 30 sekunder etter de hadde hoppet ned waterfallet. Men den var grei nok. Skal se 285 senere i dag. Endret 15. november 2006 av Synox Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis du skal ha spoiler, så vær snill og bruk spoilertag. Er ikke alle her som er oppe på ADC sine distroer og de færreste er forbi ADC. Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 fant en one piece character quiz som var halvgod og som kan taes mens vi venter på ny episode http://quizilla.com/users/zorolover/quizze...20are%20You%3F/ ble zoro eg Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Fikk også Zoro.. korrupt quiz Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 whiii... er vel ganske lett å bli det man har lyst til der ja Lenke til kommentar
akan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 er alltid slik med sånne tester det eg egentlig ser etter er en one piece kunnskapstest som eg fant for noen måned siden og som var veldig god Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ja no er 284 kommet på ADC Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Japp, har lastet den ned og sett den. Ikke de helt store overraskelsene. Håper bare neste episode tar seg enda mer opp.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 det er i neste episode at kampene begynner da blir det introdusert hvem som skal sloss mot hvem Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ser ut til at KF endelig har sluppet 208 nå. Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 den nye åpningen på 284 lover ikke helt bra for de som har lest mangaen så kan du se at hele åpningen er satt sammen ab wallpapers som følger med derfra. Kan se ut som de gjør seg klar for flere fillere altså : / men dte blir nok først heftig fighting Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Den nye åpningen er nok laget noe a-la det den er fordi det var en del klaging på spoilers i forige åpning. Nåja, bare de ikke har like mye fillers i OP som i naruto, så går det greit. Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 har sett over gamle episoder no i det siste og funnet ut at det faktisk er ganske mange fillere i One Piece også men de er mye flinkere til å blande det inn i storyen slik som i Arabasta når de skulle til Yuba så har de flettet inn en 10 fillere som sikkert ikke alle har fått med seg og slik er det alle steder egentlig One Piece kjører i allefall aldri mer enn 10-15 filler inn i storyen om gangen. ikke som Naruto hvor alt kommer i ett langt maraton, selv om vi nok er glade for det når storyen endelig begynner igjen Lenke til kommentar
Razqel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) YO ENDELIIIIIIIG! Det tok J!"¤%!% lang tid og finne andre norske OP elskere! som er kommet til episode 284 også! meh det var deilig :3! Så dere har sett alle 284 episodene ell? for hvis dere mangler de episodene fra 208 til 230 er det null probb og finne de.(Bare lurte men de episodene fra 208 til 230 suger bedre og vente på K-F) ADC er back on track (endelig) WHEEE bra stakk innom for og si hallo og OP FILMENE RUUUULER + spesialene da :3 Noe jeg altid har lurt på er.... det er vel ikke Adc og K-F som lager åpningene eller? er jeg bare på bærtur? :3 bare lurer siden dere prater om åpningen. Endret 22. november 2006 av Razqel Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 YO ENDELIIIIIIIG! Det tok J!"¤%!% lang tid og finne andre norske OP elskere! som er kommet til episode 284 også! meh det var deilig :3! Så dere har sett alle 284 episodene ell? for hvis dere mangler de episodene fra 208 til 230 er det null probb og finne de.(Bare lurte men de episodene fra 208 til 230 suger bedre og vente på K-F) ADC er back on track (endelig) WHEEE bra stakk innom for og si hallo og OP FILMENE RUUUULER + spesialene da :3 Noe jeg altid har lurt på er.... det er vel ikke Adc og K-F som lager åpningene eller? er jeg bare på bærtur? :3 bare lurer siden dere prater om åpningen. 7335441[/snapback] Heh, noen som har fått i seg for mye sukker eller? Har sett alle 284 episodene som har kommet ut så langt, og det er ikke ADC og K-F som lager introen som eg veit om i alle fall. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nei, er nok de som tegner og slipper OP som lager åpningene. KF og ADC bare subber Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) hehe det var det jeg trodde :3 7337325[/snapback] Bruk spoiler tag er ikke alle som ser på ADC sine episoder men holder med K-F. Endret 22. november 2006 av Zippio Lenke til kommentar
akan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ka med å lese forumsreglene før du gjør det der Er ikke lov her det der Og bruk spoiler tags siden alle ikke er like oppdaterte og har lyst til å vite ting før de ser det i animen . Selv vet jeg godt hva som skjer men jeg yapper ikke alt ut Endret 22. november 2006 av akan Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Japp, les forumregler og oppfør deg, FØR du får både advarsler og ferie fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå