Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
284 var ikke den beste episoden, akkurat. Selv om det for det meste var ting vi ikkke har sett før, sluttet episoden 30 sekunder etter de hadde hoppet ned waterfallet. Men den var grei nok. Skal se 285 senere i dag.
Endret av Synox
Lenke til kommentar

den nye åpningen på 284 lover ikke helt bra :( for de som har lest mangaen så kan du se at hele åpningen er satt sammen ab wallpapers som følger med derfra. Kan se ut som de gjør seg klar for flere fillere altså : / men dte blir nok først heftig fighting :w00t:

Lenke til kommentar

har sett over gamle episoder no i det siste og funnet ut at det faktisk er ganske mange fillere i One Piece også men de er mye flinkere til å blande det inn i storyen slik som i Arabasta når de skulle til Yuba så har de flettet inn en 10 fillere som sikkert ikke alle har fått med seg og slik er det alle steder egentlig :) One Piece kjører i allefall aldri mer enn 10-15 filler inn i storyen om gangen. ikke som Naruto hvor alt kommer i ett langt maraton, selv om vi nok er glade for det når storyen endelig begynner igjen :D

Lenke til kommentar

YO ENDELIIIIIIIG! Det tok J!"¤%!% lang tid og finne andre norske OP elskere! som er kommet til episode 284 også! meh det var deilig :3! Så dere har sett alle 284 episodene ell? for hvis dere mangler de episodene fra 208 til 230 er det null probb og finne de.(Bare lurte men de episodene fra 208 til 230 suger bedre og vente på K-F) ADC er back on track (endelig) WHEEE bra stakk innom for og si hallo og OP FILMENE RUUUULER + spesialene da :3

Noe jeg altid har lurt på er.... :p det er vel ikke Adc og K-F som lager åpningene eller? er jeg bare på bærtur? :3 bare lurer siden dere prater om åpningen.

Endret av Razqel
Lenke til kommentar
YO ENDELIIIIIIIG! Det tok J!"¤%!% lang tid og finne andre norske OP elskere! som er kommet til episode 284 også! meh det var deilig :3! Så dere har sett alle 284 episodene ell? for hvis dere mangler de episodene fra 208 til 230 er det null probb og finne de.(Bare lurte men de episodene fra 208 til 230 suger bedre og vente på K-F) ADC er back on track (endelig) WHEEE bra stakk innom for og si hallo og OP FILMENE RUUUULER + spesialene da :3

Noe jeg altid har lurt på er.... :p det er vel ikke Adc og K-F som lager åpningene eller? er jeg bare på bærtur? :3 bare lurer siden dere prater om åpningen.

7335441[/snapback]

Heh, noen som har fått i seg for mye sukker eller? ;)

Har sett alle 284 episodene som har kommet ut så langt, og det er ikke ADC og K-F som lager introen som eg veit om i alle fall.

Lenke til kommentar

Ka med å lese forumsreglene før du gjør det der :hrm: Er ikke lov her det der :p Og bruk spoiler tags siden alle ikke er like oppdaterte og har lyst til å vite ting før de ser det i animen :ermm: . Selv vet jeg godt hva som skjer men jeg yapper ikke alt ut :dontgetit:

Endret av akan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...