yuo are smart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Sure, sorry Tenkte det var greit siden det står Spoileradvarsel i topic, men men Endret 23. oktober 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Tror ikke spoiler-tagen var særlig godt kjent (om den i det hele tatt fantes) da denne tråden ble opprettet. Fjerner du spoileren der du quoter meg, er jobben ferdig. Enda bedre er det om dere som poster spoilere gjør det klart hvilken episode det dreier seg om utenfor spoileren. Endret 23. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
akan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 tror du bør fjerne quoten din og siden den ikke står i spoiler Bamboocha Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lol Jeg er ikke så smart, tydeligvis Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hehe, er en del her som sitter og følger med på ADC (som er bortimot up to date) og noen følger med på andre subber, som henger "noe" etter. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Må bare få ut litt frustrasjon, da jeg enda går og venter på at ADC skal slippe de siste episodene, regner med at det tar lengre tid pga ny oversetter og at de sikkert lager dobbeltepisoder... Jaja, den som venter på noe godt, får alltids noen fillere før det kommer... ^^ Lenke til kommentar
akan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er i allefall kjekt å tenke at det blir mindre fillere selv om eg er enig at frustrasjonen holder på å ta overhånd. Ser på de eldre episodene så lenge mens eg venter Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har da endelig fått sett fram til episode 279 og det er litt trist egentlig, for nå veit eg at eg må vente på at nye episoder skal bli subed =( Kan vel kanskje lese igjennom mangaen fram til der animen har kommet, får vel kanskje et annet syn på ting siden mangaen plager å være litt mer detaljert. =) Lenke til kommentar
akan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er ikke dumt men mangaen går ikke så veldig mye lengre enn animen for øyeblikket men du får i det minste sett ferdig fightene Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Date: 26 October, 2006Subject: Happy Time! Time for some big news! We are pleased to introduce the first of our new staff members. Please welcome Chiari Iwasaki, who is now working on 280! Expect it soon. I suggest that for more frequent updates on progress, you shimmy over to our forum over at ArlongPark (Click Here), where I will often be updating status. ^^ Seeya soon! - Wickio Må da vel kunne tolkes som fantastiske nyheter. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 går det an å se fler ep av OP med tekst selv om dem ikke er av K-F? hvor får man tak i dem? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Weeeeeeeeeeeeeee. 280 er sluppet og lovnad om at 281 skal komme snart..! Heldigg.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 yay bra de er oppe og går igjen men det er enno et par uker til det virkelig blir bra igjen det gleder eg meg sykt til Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gleder meg til slåssinga starter igjen ^^ er ikke moro med recapp episoder når eg har akkurat sett igjennom de gamle episodene for 5'te gang. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ugh :S Bare meg, eller er ADC trackeren nede? :S Får opp "Invalid torrent file" hele tiden Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 det gikk fort hos meg men var ikke så veldig spennende episode uansett. Zoro story og usopp story da har vi fra 4 folk Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, med dette tempoet, så er det 2 eps til. Det er stort sett bare å vente til de får lagt på tekst da. Jeg synes episodene er ok i og for seg, problemet er jo at "alle" som har sett fra begynnelsen har fått dette med seg. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvor lang tid pleier en å bruke på å subbe? bah, 3 recap episoder igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå