Serjiously Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvorfor er CP9 fillere? Fordi de ikke får med seg eller forlater noen i crewet? Det er jo med i mangaen, og er en stor del av serien, så jeg ville ikke kalt det fillere. Da ville vel Skypiea og Foxy arcene også regnes som fillere? Lenke til kommentar
akan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvorfor er CP9 fillere? Fordi de ikke får med seg eller forlater noen i crewet? Det er jo med i mangaen, og er en stor del av serien, så jeg ville ikke kalt det fillere.Da ville vel Skypiea og Foxy arcene også regnes som fillere? 7007119[/snapback] CP 9 er ikke fillere, men siden animen er så nær å ta igjen mangaen så blander de inn enkle filler episoder som den som kom på søndag hvor de da prøver å få tiden til å gå. Alt for at mangaen skal komme seg så langt fram som mulig. er litt kjipt for å si det slik Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 URK! For de som har sett begynnelsen, så er denne episoden en ENORM skuffelse, episoden i sin helhet har gått før. Håper bare at det ikke blir samme saken med Zorro og resten.... Siden iallefall jeg har sett de episodene allerede. 7006809[/snapback] Enig der. Skal de først ha fillere kan de komme med noe nytt. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, venter på 280 nå, forhåpentligvis så kommer den i løpet av ett par dager.. Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Ja, venter på 280 nå, forhåpentligvis så kommer den i løpet av ett par dager.. 7025127[/snapback] Du må vente litt lenger enn det, ADC har mistet deres tolk... Endret 9. oktober 2006 av amin1710 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, så det, driver og henger på siden til dem og følger med på div. andre fora for å se hvordan det går. Det virker dog som ADC crewet ikke ser så mørkt på dette, det har kommet en del "hemmelighetsfulle" meldinger om at dette skal nok ordne seg rimelig raskt. Lenke til kommentar
akan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 vi får satse på det men hvis det er flere filler episoder så spiller det ikke så mye rolle uansett : / Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Etter ryktene, så kommer det fillerepisoder for hele OP crewet nå.. Så fortsetter det. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har sett til ep. 61 nå! Utrolig spennende! Endelig til Grand Line! Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Denne ukens one piece manga var sykt bra for de som leser det en av de største overraskelsene som eg har sett i serien og noe som eg har lurt på lenge Endret 20. oktober 2006 av akan Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Denne ukens one piece manga var sykt bra for de som leser det en av de største overraskelsene som eg har sett i serien og noe som eg har lurt på lenge 7115208[/snapback] Greit det, men denne tråden var her for å diskutere Animeen, ikke mangaen. Mangaen diskuteres her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455539 OT : Ser ut til at ADC endelig har fått seg en ny oversetter, da håper jeg de slipper en dobbeltepisode snart.. Endret 20. oktober 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
akan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det gjør det nok de fikk ny oversetter for 5 dager siden så det er nok nye episoder klare snart ^^ og beklager for å snakke om mangaen men det måtte bare ut Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Eneste kjipe er vel at det skulle komme ett par til fillere før før historien fortsetter... Lenke til kommentar
akan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men da kan du tenke på at det nok er de episodene som de subber no, og det er 3 episoder med den som kommer i dag. så har du luffy sin og robin har jo vært så da er det bare to episoder igjen om alle fra crewet skal ha sin filler memory episode. bare to uker til det Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Denne uken skal det være om Sanji og Chopper, såneste uke begynner det igjen. Noen som vet hvor jeg kan se One piece Tv-spesial 3, 5 og 6 uten å måtte laste dem ned? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nei, ikke uten å laste dem ned. Tror ikke det er noen plasser de ligger online uten at du må laste ned... Er det noe problem med å laste dem ned da ? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, jeg gidder liksom ikke, men jaja... Finner spesial 1, 2 og halve 4 på youtube. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Holder på å se 246 nå. Synes hele Usopp og Robin greia er trist Kommer de begge tilbake, eller? Endret 23. oktober 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, det får du bare vente og se. Det som skjer skjer.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Da fjerner jeg dette, siden jeg fikk viljen min. 7134292[/snapback] Gidder du å slenge dette i spoiler? Vi som følger K-F kunne gjerne vært den infoen foruten. Nå var du heldigvis ikke så spesifikk, så jeg tror ikke du har gjort stor skade. Vær varsom. EDIT: Spoiler fjernet. Endret 23. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå