Vetikkeheltjeg Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Etter den store kampen som holder på nå er ferdig, føler jeg det kommer til å komme noen fillers der vi ser foreksempel 1 episode med hver av personene i crewet. En uke handler episoden om Sanji, neste uke handler episoden om Chopper o.l Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Tja. Krigen har hatt et tempo der et kapittel tilsvarer en episode. Dette er på ingen måte ideelt, og handlingen har lidd betraktlig pga det (fillers inne i canon kan man si). Det er kjennetegnet til praktisk talt alle shounen-serier som kommer ut ukentlig med et par 20 panel. Uansett, de har relativt mye materiale å jobbe med. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jepp! Har en bra følelse nå. Både One Piece, Naruto og Bleach er ferdig med fillers og det ser ut som alle tre seriene kommer til å bli bra frammover. One Piece er fortsatt på topp, men .. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Denne episoden likte jeg. Det hjalp litt med å sette i perspektiv styrkeforholdene i One Piece. Med tanke på at Kizaru avbrøt angrepet sitt, er det fornutftig å anta at Beckham er på høyde med ham. Det er vel det som er forventet av Red-Hair sine elitepirater. Shanks selv tror jeg kunne beseiret alle admiralene egentlig. Burde være slik når en gammel og halvdød Whitebeard hadde en jevn kamp med Akainu. Så langt fra Whitebeard tror jeg tross alt ikke Shanks har vært. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Haha, du måtte vente til klokka var 5 bare for å kunne si det, eller? Episoden var ganske kjedelig og hadde ikke så mye av verdi i seg bortsett fra at: Sengoku ikke er den største brikken i marinen. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Episoden kom vel ut rundt 2 tiden, men jeg så det ikke før 5 tiden Kommer til å vente på subs, siden videokvaliteten er mildt sagt elendig(640x368) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Haha, du måtte vente til klokka var 5 bare for å kunne si det, eller? Episoden var ganske kjedelig og hadde ikke så mye av verdi i seg bortsett fra at: Sengoku ikke er den største brikken i marinen. Sikker på at han ikke mente Gud? Siden han pekte oppover. Var det jeg tenkte men, kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har ikke peiling. Jeg la i hvert fall ikke merke til det. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Likte episoden som kom idag.. Men kjenner jeg nesten dør litt inni meg hver gang episoden er ferdig, og jeg må vente i 7 dager til neste Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Haha! Naruto har stemmen til Sabo i den siste One Piece episoden som har kommet^^, Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg ser vanligvis ikke Naruto, men syntes det var noe fryktlig kjent med stemmen ja! Alt i alt en stemningsfylt episode med godt tempo for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Føler jeg ser en annen anime nå når jeg ser One Piece, siden forhistorien som holder på nå varer så lenge.. Er det fillers? Er hvertfall ikke så gale, men vil ha tilbake ekte One Piece.. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er delvis fillers. Altså forhistorien er ekte nok, men et par episoder innad er fillers. Du vil i hvert fall ikke høre meg klage. Tempoet er mye bedre nå enn i krigen. Der var alt dradd ut til nordpolen og tilbake igjen. Grunnen til at det er fillers er fordi mangaen ikke har kommet så mye lengre. Den er sånn cirka en tredjedel eller halvveis ferdig med neste arc kun. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis dette er fillers er de jammen bra. Dere tenker på episodene rundt 495? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Husker ikke nøyaktig hva som er fillers og hva som ikke er det. Hele sist episode var det, tror jeg. At det er slik bekrefter likevel det du sier; at dette er bra fillers. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Har alle sluttet å se på One Piece? Det har tatt seg opp i det siste syns jeg. Nå gleder jeg meg sykt til neste episode. Hvis noen vil vite hva som skjer i episode 515, som er siste episoden, så trykk på spoileren og les: Tilbake i sesong 11, tror jeg, ble hele crewet til Luffy, inkludert Luffy, "sendt" avgårde fra Shabondy Archipelago, av Kuma. Det viste seg etterhvert at Kuma sendte alle til en bestemt øy hver - der poenget var at de skulle bli sterkere. I de siste episdoene har vi sett at alle cerw-medlemmene har fått beskjed fra Luffy om å møtes tilbake på Shabondy Archipelago etter to år, fordi de skal trene og bli sterkere på sin øy i de to årene. Så det siste jeg fikk høre før episoden var ferdig, var at alle i crewet sa til Luffy, "Vi ses på Shabondy Archipelago om to år, Luffy!" Så det jeg misstenker blir å skje framover er at vi får se litt av treningen og diverse fra alle medlemmene til Luffy, tror det blir bra Endret 18. september 2011 av Mr. Kuma Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har kommet til 513. Men jeg ser på yibis sine fansubs. Vet ikke hvor du får dine fra, men ting begynner å skje nå. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fyfaen, neste episode heter: "A New Chapter Begins - The Straw Hat Crew Reunites!" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Endelig tatt opp OP fra begynnelsen og herregud så awsome. Blir vel et avbrekk på et års tid vil jeg tro..for jeg hater å se anime i en episode etter episode. 516. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå