Legobilen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 På de aller nyeste bruker jeg yibis. Ellers funker arlong park (forum) fra ca. 360 og framover. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har holdt meg til manga'en en god stund, men har akkurat fullført Thriller Bark nå. Zoro er faen meg så badass når han mottar all den smerten fra Kuma! Han er definisjonen på mann! Lenke til kommentar
YL Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vet noen hvor det er mulig å kjøpe denne serien lovlig? Jeg forstår ikkje systemet på serien på de jeg har funnet som selger det.... det finnes 4 sesong1 deler og en god del filmer.. er det sammen greien eller? (Helst engelsk språk og ikkje Japansk^^) Endret 8. februar 2009 av YL Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Herlig episode i dag! Virkelig glad de brukte to kapitler denne gangen, føltes aldri utdratt eller noe. Overraskelsen her ble vel ikke like stor som den ble i mangaen, men det var gøy å se likevel. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ut som det begynner å skje ting nå her ja Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Den siste episoden (396) var kickass Dette tar av! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ooh, det siste øyeblikket i 396 kicka så jævlig ass! Neste episode kommer til å bli fet.. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Digga det når Zoro gikk mot han ene "konglige" helt uvitende og prøvde å kutte han. Jeg lo bra da :!: Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 hvorfor tar d så fuckings lang tid for engelsk sub å komme ut mens det kommer tysk å spansk sub ut med en gang??? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dumme tyskere, franskmenn og italienere >-< Men så lenge sub kommer én dag etter episoden, skal jeg ikke klage. Greit å komme hjem til en episode hver mandag. Nyeste episoden var litt treg helt på starten, og slutten, men var ellers veldig bra. Tror det var en del fillerscener som blandet seg perfekt inn med kanonhandlingen. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Orker ikke å lese gjennom hele tråden, men OPEC kommer med subs dagen etterpå (de hoster bare though. http://onepieceepisode.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ^Nye trailere til film 10. Ingen av dem gir oss så mye nytt, bortsett fra en tosekunders scene i den første. Corny engelsk stemme i den andre. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har venta lenge på å se noe mer fra Shūhei Hisagi. Har alltid syntes han virka litt fet. Vet ikke helt hva jeg syntes om Shikaien han da. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 episode 401 var helt rå one piece er nå ukas høydepunkt. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nk en fantastisk episode! Til tross for mye dritt, vet Toei hvordan å gjøre noe bra når de først bestemmer seg. Apoos rappesak var uventet og herlig, bedre enn i mangaen. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bompet borti denne tråden nå nettopp og bare få sagt det at One Piece (både Manga og Anime) er en fantastisk bra serie, sinnsykt bra historie og karakterbygging. På en side den eneste tegnefilmen jeg noensinne har sett som lever opp til sitt tegneserieopphav. Den norske mangaen som kommer ut hver måned er verdt pengene! . Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bompet borti denne tråden nå nettopp og bare få sagt det at One Piece (både Manga og Anime) er en fantastisk bra serie, sinnsykt bra historie og karakterbygging. På en side den eneste tegnefilmen jeg noensinne har sett som lever opp til sitt tegneserieopphav. Den norske mangaen som kommer ut hver måned er verdt pengene! . eeeh : p Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen liker jo å ha dem i bokform også! ...bare synd den norske oversettelsen er skrap, de siste bøkene hadde tre månders mellomrom, og bok 45 er den siste de gir ut. Animen kommer til å holde seg i THE EPIC ZONE et par episoder til. Yay. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Noen liker jo å ha dem i bokform også!...bare synd den norske oversettelsen er skrap, de siste bøkene hadde tre månders mellomrom, og bok 45 er den siste de gir ut. Animen kommer til å holde seg i THE EPIC ZONE et par episoder til. Yay. Ja vet det tar laangt tid til ny bok kommer ut hver gang . Og de fjerner masse i bøkene, slik at de får plass. Men gleder meg å se one piece movie 10 jeg. Den blir knall bra tror jeg. ^Nye trailere til film 10. Ingen av dem gir oss så mye nytt, bortsett fra en tosekunders scene i den første. Corny engelsk stemme i den andre. Takk for trailere, hadde ikke fått det med meg, har ikke vært i den tråden her på lenge. Nedtur at man kunne få med seg lite av trailere, men Luffy sit drakt er helt råå ass, han er driit kul i den. Endret 12. juni 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå