Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Uansett er jo fillere en reddende engel akkurat nå, så kan like godt rope hurra og kose meg. Uten fillere ville neste arc blitt fullstendig ødelagt, siden ting hadde gått i samme tempo som Thriller Bark, noe som ville vært svææært synd, i og med at neste del av historien er en av de få jeg vil la gå under ordet "epic." Dessuten blir det deilig med litt avslapping, og se stråhatte fly rundt og ha det litt gøy i stedet, uten noen kamp for livet hele tiden. Foxe er dessuten et artig kar. Håper på rundt et halvår med fillere (eventuellt også cover-storyene, må jo fortsatt være lov å håpe).

Alle har sin egen smak :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spørsmål..

Jeg har begynt å se på One piece movie. Men jeg skjønner ikke hvorfor lager de one piece movie når de har episodene?

I Movie så er det en del annerledes enn fra episodene.

Er one piece movie sånn filmer som de selger på dvd ?

Oda står bak anime og manga ,står han bak movie også?

og hvorfor lager de movie ,for å endre litt siden de skal bli morsommere eller?

Henger ikke med her ...

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Filmene er filmer. Som har gått på kino. For å tjene penger. Filmene prøver ikke å endre på noe i serien, og er stort sett originale historier på samme måte som fillere, bare med bedre animasjon og budsjett og shit. Unntakene er film nummer 8 og 9, som respektivt er remakes av Alabasta og Drum. Oda er vanligvis ikke spesielt involvert i filmene, bortsett fra nummer 10, som kommer om et års tid, der han har skrevet hele historien (og designet karakterene, regner jeg med).

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar
Filmene er filmer. Som har gått på kino. For å tjene penger. Filmene prøver ikke å endre på noe i serien, og er stort sett originale historier på samme måte som fillere, bare med bedre animasjon og budsjett og shit. Unntakene er film nummer 8 og 9, som respektivt er remakes av Alabasta og Drum. Oda er vanligvis ikke spesielt involvert i filmene, bortsett fra nummer 10, som kommer om et års tid, der han har skrevet hele historien (og designet karakterene, regner jeg med).

Takk for info ..

Jeg har sett traileren til nr 10. Gleder meg syykt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, siden Toei har vist før at de liker å streeeeeekke ut handling noe voldsomt framfor å bytte mellom fillere og ekstremt gode canon episoder, regner jeg med at de ikke kommer til å vare så veldig lenge. Kunna så mye heller ønsket de ville velge å bruke i hvert fall et halvår på forsidehistorier/fillere, i stedet for å ødelegge den kommende arcen med en fart på ett kapittel per episode. Forsidearcene er mer eller mindre "nødvendig" for historien, og One Piece-fillere har alltid holdt et høyt nivå. Var riktignok et eller annet jeg hatet med ukens episode. Kan ha vært det kjedelige plottet, eller de to fryktelige plagsomme ungene. Hvorfor MÅ alle fillere på liv og død inneholde minst én grinete drittunge?

Lenke til kommentar
Vel, siden Toei har vist før at de liker å streeeeeekke ut handling noe voldsomt framfor å bytte mellom fillere og ekstremt gode canon episoder, regner jeg med at de ikke kommer til å vare så veldig lenge. Kunna så mye heller ønsket de ville velge å bruke i hvert fall et halvår på forsidehistorier/fillere, i stedet for å ødelegge den kommende arcen med en fart på ett kapittel per episode. Forsidearcene er mer eller mindre "nødvendig" for historien, og One Piece-fillere har alltid holdt et høyt nivå. Var riktignok et eller annet jeg hatet med ukens episode. Kan ha vært det kjedelige plottet, eller de to fryktelige plagsomme ungene. Hvorfor MÅ alle fillere på liv og død inneholde minst én grinete drittunge?

Hahaha enig der .. Husker når Zoro måtte vare barnevakt og passe på små unger.Lo meg ihjel.

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at fillerne er over allerede etter neste episode for denne gang. Er ennå mulighet for at de legger inn noen fillere til etter litt mangamateriale, før dette bli nesten helt umulig. Hvis ikke er det ingen tvil om at neste arc kommer til å bli litt ødelagt. Men jaja, skal være positiv, det blir jo ikke dårlig, bare ikke like bra som det fortjener.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, tilbake til historien igjen nå. Får håpe de greier å finne ut en måte å ikke trekke ut ting alt for mye på. Er vel det de har 02:30 minutter lang intro, Roger-ting og recap på 4-5 minutter til forsåvidt.

Ukens episode var egentlig ganske middelmådig. Fillerdelen med slangevanngreiene var ok, men ikke noe mer. Red Line fikk mindre "wow"-moment en jeg hadde ønsket (men var riktignok sånn i mangaen også, såh...). Caimie så egentlig ganske bra ut med grønt hår, og hadde en ganske passende stemme i grunn.

Gleder meg til neste episode, kapittelet det er basert på virket veldig langt og tror det blir mye humor.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...