paa99 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 One piece er alt for spennende. Holder ikke med en ep i uka Det var digg når jeg starta med det og kunne se 10eps+/- i strekk. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hehe, helt enig. One Piece er drit fett. Om jeg ikke tar feil er det Ichigo-avatar du har der? Synes Bleach var bedre før siden One Piece føltes litt barnslig. Men etter at jeg har sett begge seriene en episode i uken etter jeg nådde slutten har jeg begynt å sette pris på at det alltid er litt kvalitetshumor i One Piece i de fleste episoden. Både Naruto og Bleach feks har litt kjedelige mellomepisoder, mens One Piece alltid klarer å kompensere for at det er downtime med humor, sånt sett er One Piece bedre totalt synes jeg selv. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, det er herlig fantastisk hele greia. Ble litt mye skriking med Moria og Hogback og gjengen i den nyeste episoden, men det var uansett veldig bra. Luffys fluktforsøk var morsomt, og det samme var Robin og Franky. Brook har fremdeles herlig stemme. Eneste grusomme er at det er 3 uker til neste episode. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Haha, den latteren til Brook er hysterisk morsom! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 3 uker til neste episode!? bleach og har hatt en slik "super pause" nå.. noen som vet grunnen til dette? *håper det blir dobbel episode etter pausen* Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ble litt mye skriking med Moria og Hogback og gjengen i den nyeste episoden Det irriterte meg også. Brook er flink til å synge. Har nynna på den hohohohoooo greiene han en del i går. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hmm, kanskje vi får noen fete kamper framover nå. Kul episode hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Her er noen One Piece fanarts fra Deviantart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hehehehe... hva tenker du når du ser dette bildet? Endret 5. mai 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde spart opp en del one piece episoder å jeg må si thriller bark arcen er utrolig underholdene. Likte ikke broock i starten men nå så digger jeg han tenke seg at det var han som lovte laboom at de ville komme tilbake å at han gjør alt for å holde løftet^^ digger one piece Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvorfor stoppa denne tråden opp? OP er jo bedre enn Bleach og Naruto og de er jo i live. Syntes de burde pakke sammen Thriller Bark nå og det ser det ut som om de gjør. Har igrunn ikke vært noen heftige kamper i hele arcen hittil. Zoro sin ble varte for kort. Sanji fikk en kjip motstander. Da gjenstår bare Luffy som er verdt å nevne og han har heller ikke hatt noen kul kamp. Moria løper jo bare avgårde som en liten jenteunge. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har ikke sett One Piece på år og dag, venter fortsatt på at Vegapunk skal slippe ep. 340+. Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 enig med paa99, den zoro fighten gleda jeg med skikkelig til.... var ingen skuffelse men burde kanskje vært litt lengre. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg syntes den var akkurat fin. Blir litt for klisjè når alle kampene skal vare så jævlig lenge liksom. Var veldig fornøyd med at det gikk litt kjapt Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) De gjorde jo et poeng av å nevne at når 2 sverdmenn bruker så mye kraft i alt de gjør kan ikke kampen vare lenge.. Var annerledes mot CP9 feks som dodga mye og hvor flere kamper var blanda sammen. Vil tro at en normal fektekamp med ordentlige sverd ikke ville vart 20 min på ordentlig heller Endret 21. august 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Elsker denne serien! Er det bare jeg som får "the chills" av latteren til Hogback, Perona og Moria? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Flere enn meg som er usannsynlig gira på å få sett neste episode nå eller? 370 var jo helt sinnsyk.. Edit: leste gjennom tråden her nå..og eh. Ble litt sjokka da jeg så at når jeg begynte å se på one piece for et halvt år sida var den allerede komt til thriller bark >< Endret 18. september 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gleder meg til neste, ja. Fighten blir sikkert dritfet Lenke til kommentar
WeakenedAngel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 One Piece er er nydelig anime som anbefales på det varmeste. Er på episode 326, og synes det er like spennende enda. Favoritt karakter må bli Tony Tony Chopper. Han er så søøøøt ^^ Fikk meg til å gråte med hvordan han ble lege og historien bak den blå-nesede reinsdyrgutten. Ellers er vell Sanji en vinner. Elsker uttrykket på ham når han ser Nami eller Nico-Robin i badedrakt xD Får ikke nok av disse piratene <3 Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hehe, så enig, så enig. Episode 373 kom ut i dag. Neste må jo bli suksess Måten Odz/Oz ble slått på var jo helt konge! Gjenstår å se hva som skjer med "Nightmare-Moria". Endret 6. oktober 2008 av Legobilen Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bortsett fra den sugne nygamle åpningssangen (som ikke sugde fullt så mye andre gang jeg hørte den), var 373 tvers igjennom bra. Deilig at de bruker to kapitler om gangen for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå