Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sanji uten tvil ja :p Litt spesielt hva som foregår nå. Nå må vel Robin og Franky komme til det kisterommet og befri folka vil jeg tro. Virker som de plasserer sjelen eller noe liknende inni i en zombiekropp, vi så Zoro i kisten rett før en verson av han var foran Luffy.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

det er ikke akkuratt sjelen.. har lest mangaen så skal ikke spoile for deg.. men kom jo bare si at du vet jo at samurai Ryuma fyren var lik Brook også.. og hva mer vet du om brook?

@Synox seriøst? Ryuma ligger jo milevis foran.. for ikke å snakke om Oz :p

Lenke til kommentar

Greia er jo liksom "De er supersterke, legendariske drapsmaskiner av noen krigere!" og så "OH MY GOD, de får bank!?!"

Ryuma er jo tøff, men Tallaran er... en gigantisk ape blandet med en like gigantisk edderkopp. Nøff said, liksom.

Endret av Synox
Lenke til kommentar
Greie er jo liksom "De er supersterke, legendariske drapsmaskiner av noen krigere!" og så "OH MY GOD, de får bank!?!"

Var det en diss mot meg eller hva? Ironi funker som regel dårlig over nettet, men det er mange som fortsatt prøver seg så jeg måtte bare spør.

Lenke til kommentar

Begynte å se på One Piece igår, og det var jo knall. Action fra første sekund. Men jeg sliter litt med å finne steder jeg kan se det.. Så om noen har tips tar jeg gjerne imot dem på pm. Laster helst ikke ned da jeg er ekstremt noob på slikt, men vil se online :)

Lenke til kommentar

tror det vil være veldig vanskelig å finne streaming episoder på nettet nå, alle sidene har fjernet dem.. ikke sikker på hvorfor men sikkert noen som har truet med copyright elns.. det enkleste ville vært å laste dem ned..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...