Xifi Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis du snakker om han samurai duden, så håper jeg han får tatt det sverdet ja xD Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Litt rar episode egentlig (vel, alle One Piece episoder er rare ). Masse zombiedyr, ikke så mye som skjedde. Er det bare meg eller hinta de at Sanji har blitt til en zombiepingvin? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Litt utdratt episode, ja men grei nok. Lurer på om det meste med den kengusebraen var filler, husker den ikke. Nå er det en stund siden jeg leste det der i mangaen da. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Sanji uten tvil ja Litt spesielt hva som foregår nå. Nå må vel Robin og Franky komme til det kisterommet og befri folka vil jeg tro. Virker som de plasserer sjelen eller noe liknende inni i en zombiekropp, vi så Zoro i kisten rett før en verson av han var foran Luffy. Endret 11. mars 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hurra, endelig Spider Monkey! Jeg elsker den, må være favorittzombien min. Jigoroh er også litt kul. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 det er ikke akkuratt sjelen.. har lest mangaen så skal ikke spoile for deg.. men kom jo bare si at du vet jo at samurai Ryuma fyren var lik Brook også.. og hva mer vet du om brook? @Synox seriøst? Ryuma ligger jo milevis foran.. for ikke å snakke om Oz Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Teit at Luffy, Franky og Robin eide de General zombiene så lett når alle de var laga av lengendariske/sterke/whatever krigere. Hvis de ikke hadde vært udødelige så hadde de vært finish veldig fort. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Greia er jo liksom "De er supersterke, legendariske drapsmaskiner av noen krigere!" og så "OH MY GOD, de får bank!?!" Ryuma er jo tøff, men Tallaran er... en gigantisk ape blandet med en like gigantisk edderkopp. Nøff said, liksom. Endret 11. mars 2008 av Synox Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Greie er jo liksom "De er supersterke, legendariske drapsmaskiner av noen krigere!" og så "OH MY GOD, de får bank!?!" Var det en diss mot meg eller hva? Ironi funker som regel dårlig over nettet, men det er mange som fortsatt prøver seg så jeg måtte bare spør. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ikkje veit eg som ikkje har sett episoden, men kanskje han meinte at det var ein del av poenget at de som virka så sjuke bare fekk bank. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ja bare sier litt om hvilket nivå Sh-crewet ligger på.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 They've got it right, Paa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Holder de forsatt på med fillers? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Holder de forsatt på med fillers? Når så du sist? Og nei det er ikke fillers nå. Endret 15. mars 2008 av paa99 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Engel-Robin var flott i ukens episode! Talaran er gøyal og Brook er tilbake. Bra episode. Muligens Moria neste uke? Endret 19. mars 2008 av Synox Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Begynte å se på One Piece igår, og det var jo knall. Action fra første sekund. Men jeg sliter litt med å finne steder jeg kan se det.. Så om noen har tips tar jeg gjerne imot dem på pm. Laster helst ikke ned da jeg er ekstremt noob på slikt, men vil se online Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 tror det vil være veldig vanskelig å finne streaming episoder på nettet nå, alle sidene har fjernet dem.. ikke sikker på hvorfor men sikkert noen som har truet med copyright elns.. det enkleste ville vært å laste dem ned.. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Lett å finne streams. ; D si ifra så kan jeg sende på PM. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 å? syntest de er borte på nesten alle sidene jeg.. men fant en som jeg PMa til han.. quoten i signaturen din er av Henry Ford btw du burde skrive det bak Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det drar seg til nå. Gleder meg til å se mer av skillsa til Brook for likte det lille jeg så. Moria dukka opp tilogmed. Neste ep blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå