Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

jeg pleier å laste ned å se fordi det er ofte dårlig kvalitet på de streaming sidene, men visst jeg finner en side som har høy kvalitet seg jeg de der.. men i det siste har OP begynnt å bli fjernet fra de sidene og det var ganske vanskelig å finne episodene.. vet ikke hvordan det akkuratt nå da men anbefaler uansett å laste ned visst ikke det er ett problem.. ;)

 

men du kan jo se om du finner noe brukende på google, veoh , eller haruTV

Takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk gidder å lese mangaen. Det ødelegger for animen og med tanke på at det er en action basert anime med en del fights så syntes jeg anime er bedre enn manga. Prøvde å lese noen chaptere frem i bleach mangaen for jeg greide ikke holde meg og jeg må si at mangaen var bra, men det har ødelagt episodene litt så det gidder jeg ikke igjen.

 

Er thriller bark arcen lang?

Lenke til kommentar

One Piece har mer mening enn bare slossingen. Det blir veldig feil å si at det "ødelegger" gleden med animen. Blir mer som at en film selvfølgelig ikke blir like spennende hvis du har lest boka, men det er ikke dermed sagt at opplevelsen har blitt ødelagt. Hvis du først leser mangaen vil du like det like godt som animen. Du vil desutten ikke kunne utsettes for spoilere, og du vil være like spent som alle andre på hva som kommer til å skje. Men så lenge man ikke har en stor, stor trang til å få vite hva som skjer videre, så har man ikke nødvendigvis noen sterk trang til å lese mangaen.

 

Og det kommer ikke til å bli noe fillere før etter Thriller Bark. Tror de kommer til å holde seg til episoder som bruker 1-1,5 kappitler, og mangaen vil få et godt forsprang.

Lenke til kommentar

Det er sånn jeg føler det i hvertfall...Syntes ikke det blir like spennende å vite hva som kommer til å skje.

Da leser jeg heller mangaen etter jeg har sett animen for etter hva jeg har hørt så er det ikke alt i mangaen som kommer i animen heller.

Endret av paa99
Lenke til kommentar

Kommende episoder:

343 "His Name is Moria! Trap of the Great Shadow-Stealing Pirate"

"Sono Na wa Moria! Kage o Nigiru Daikaizoku no Wana" (その名はモリア!影を握る大海賊の罠) February 17, 2008

 

344 "Feast of the Zombie Song! The Bell of the Night Raid is a Sound of Darkness"

"Zonbi Songu no Kyōen! Yōchi no Kane wa Yami no Oto" (ゾンビ歌の饗宴!夜討ちの鐘は闇の音) February 24, 2008

 

345 "Filled with Animals!? Perona's Wonder Garden"

"Dōbutsu Ippai? Perōna no Wandāgāden" (動物いっぱい?ペローナの不思議の庭) March 2, 2008

 

346 "Disappearing Strawhat Crew! The Mysterious Swordsman Appears!"

"Kieru Mugiwara Ichimi! Arawareta Nazo no Kenshi!" (消える麦わら一味!現れた謎の剣士!) March 9, 2008

 

 

 

Denne episoden var ganske gøy. Lo mindre enn forventet da Luffy dyttet zombien tilbake i graven, riktig nok, men ellers er det ikke mye å klage på.

Lenke til kommentar

Morsom episode, men forrige var morsommere...Lo bra når luffy dytta ned zombien, satt bare å venta på at han skulle gjøre det enda en gang etter zombien klikka :!: Det hadde vært bedre enn den kommentaren Luffy ga.

 

Regner med det blir Zoro vs han HOHO fyren som kom på slutten.

Lenke til kommentar

Jeg har tenk litt på noe...

Usopp hadde blitt mye kulere med noen ordentlige fete gønnere enn den slynga da. Den Van Helsing outfiten han bruker nå pluss de to gønnerne som han ene skypia indianer fyren hadde. Han kunne gått med spretterten på ryggen og en gønner på hver sida av belte.

 

Badass...

Lenke til kommentar

Ja, serien følger stort sett det samme mønsteret for hver arc, men vi har jo noen avvik (Louge Town, til dels Skypeia), og bli noen av dem i denne arcen også.

 

Dette var ikke akkurat den beste episoden, men forklarte i alle fall hva det er som foregår på Thriller Bark. Moria hadde litt rar og uventet stemme. Zoro var dårlig animert.

Endret av Synox
Lenke til kommentar

Nok en bra episode...Er vel unødvendig å si det for jeg koser meg med alle OP episodene ;)

Håper Zoro får rappa til seg det sverdet til han Brool-wannabe typen på en eller annen måte, han mangler jo et sverd så.

Det var heftig og sikkert et sånt sjeldent slik som det hvite Zoro har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...