Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Haha, for en fet episode! Jeg digger hvordan den serien her klarer å kaste inn overbrukte klisjeer overalt og samtidig få det til å føles fresht. Maleriene med øyer som beveger seg, trege zombier, en øy i himmelen som gud bor på, lista er drit lang hvis man leter litt. Man vet faen meg aldri hva man får i denne serien her, selv om det man får er standard klisjeer!

 

Også at Luffy selvfølgelig ber treet og enhjørningen om å bli nye nakama :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg synnsykt til å se desse episodene.. har spart opp 5 stykker nå og skal prøve å vente til jeg har 20.. har lest mangaen da(som er den eneste grunnen til at jeg klarer å spare) så jeg vet hva dere snakker om :p gleder meg til å se de så helt totalt forskjellige framgangsmåtene de to gruppene bruker til slottet :D den ene gruppa som er verdt 46 mill og 50 beri og den andre som er verdt 600 mill :p.. det merkes.. ellers så er det også mye annet morsomt i vente..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
gleder meg synnsykt til å se desse episodene.. har spart opp 5 stykker nå og skal prøve å vente til jeg har 20.. har lest mangaen da(som er den eneste grunnen til at jeg klarer å spare) så jeg vet hva dere snakker om :p gleder meg til å se de så helt totalt forskjellige framgangsmåtene de to gruppene bruker til slottet :D den ene gruppa som er verdt 46 mill og 50 beri og den andre som er verdt 600 mill :p.. det merkes.. ellers så er det også mye annet morsomt i vente..

Hvordan greier du å spare opp :ohmy: !?Er du buddhist eller?

Holder på å spare opp Naruto, men det er ikke så fett uansett.

Lenke til kommentar
Hvordan greier du å spare opp :ohmy: !?Er du buddhist eller?

Holder på å spare opp Naruto, men det er ikke så fett uansett.

haha :p sa jo at det er fordi jeg har lest mangaen ;) jeg sparer også opp naruto episoder.. og bleach.. begge både anime og manga.. men klarer ikke holde meg unna OP mangaen.. det går fint så lenge du har en annen serie du ser på en gang iblant.. akkuratt nå ser jeg på Monster..

Lenke til kommentar

den er veldig ulik animer som naruto, bleach o.l. og er rettet mot en eldre aldersgruppe.. det er ingen overnarutolige ting i den sikkert det de mener med at den er mer "virkelig".. men du kan jo se de første episodene og prøve det ut.. eller du kan se berserk eller elfen lied som er mer actionfylte animer..

Lenke til kommentar

jeg pleier å laste ned å se fordi det er ofte dårlig kvalitet på de streaming sidene, men visst jeg finner en side som har høy kvalitet seg jeg de der.. men i det siste har OP begynnt å bli fjernet fra de sidene og det var ganske vanskelig å finne episodene.. vet ikke hvordan det akkuratt nå da men anbefaler uansett å laste ned visst ikke det er ett problem.. ;)

 

men du kan jo se om du finner noe brukende på google, veoh , eller haruTV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...