Prelude Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 そく/soku på japansk betyr nær, i nærheten, vedsiden av, i området.. tror nok du har misforstått litt her ctv det Luffy sier er 'suge', eller rettere, 'suuuugeeee!!' som han sier det. すげ/suge er ikke noe helt japansk ord, i standard japansk så er det nok すげい/sugei som betyr fantastisk, veldig bra eller imponerende. nå er jeg absolutt ingen mester i japansk men jeg tror det rett og slett er dialekt da man hører dette til stadighet i japansk anime. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) TAAAADAAAAAA Måtte bare skrive det :!: Endret 1. november 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 får en del serier nå snart!! men leser poketbøkene da så!! konge bøker !;P gleder meg vilt til å se serien på pcn/tvn ;P Lenke til kommentar
Ugress Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg begynte og se på One Piece foregående uke og serien er ganske kul Har kommet til episode 12 eller noe, det er den episoden etter at de har møtt Usopp. Gleder meg til og se resten, jeg har femti episoder som venter på meg på hard-disken Er noen timer anime der jah Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg begynte og se på One Piece foregående uke og serien er ganske kul Har kommet til episode 12 eller noe, det er den episoden etter at de har møtt Usopp.Gleder meg til og se resten, jeg har femti episoder som venter på meg på hard-disken Er noen timer anime der jah 5156558[/snapback] hehe - du har mye å se frem til, ja Anbefaler sterkt å skaffe alle episodene du kan få tak i Har forresten sett fram til ep. 138 eller no nå - blir mer og mer spennende for hver episode som går Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva skjer http://www.kaizoku-fansubs.com/ funker ikke lenger opplever alle dette eller er det bare jeg? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva skjer http://www.kaizoku-fansubs.com/ funker ikke lenger opplever alle dette eller er det bare jeg? 5209325[/snapback] Har opplevd at den av og til ikke funker, selv Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Nå har jeg tatt en liten One Piece pause for å spare opp noen episoder. ^^ Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 k-f.com er nede ja.. stikk innom #kaizoku-fansubs på irc.rizon.net der kan du leeche fra botene også Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 http://www2.kaizoku-fansubs.com/index.php fungerer fint Lenke til kommentar
irio Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Så på serien en stund, men han der Usopp gikk meg bare mer og mer på nervene, endte med at jeg ble var så sur etter jeg hadde sett det at samboeren min måtte slette det. Var værre etter one piece enn den gangen jeg prøvde å slutte røykingen. Aner ikke hvorfor jeg reagerte så sterkt på akkurat han. Om bare en gigantisk sjøslange eller noe kunne spist han jævla usopp en gang for alle... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Usopp er jo en av favorittene! Smak og behag ... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 そく/soku på japansk betyr nær, i nærheten, vedsiden av, i området..tror nok du har misforstått litt her ctv det Luffy sier er 'suge', eller rettere, 'suuuugeeee!!' som han sier det. すげ/suge er ikke noe helt japansk ord, i standard japansk så er det nok すげい/sugei som betyr fantastisk, veldig bra eller imponerende. nå er jeg absolutt ingen mester i japansk men jeg tror det rett og slett er dialekt da man hører dette til stadighet i japansk anime. 5088266[/snapback] Nå skal jeg være pirkeper og påpeke at sugei ikke er et japansk ord.. det du leter etter "すごい", (sugoi) som betyr utrolig. forresten: har du ikke en japansk IME på maskinen? Japanerne har kanji til det meste, så det mest korrekte ville være å skrive sugoi slik: "凄い" suke betyr "hjelp, assistanse", hvis du lurte. Antageligvis dialekt at de sier det nå de er imponerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Etter den ene bossfighten med usopp og chopper i arabasta så fikk jeg mer sansen for usopp Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 ohh, jeg er glad for at Vivi ikke ble med dem! Endelig ferdig med Arabasta Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hehe, dere har mange spennende episoder foran dere..! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har sett fram til episode 70 for en stund siden, tenkte jeg skulle begynne på nytt igjen, gleder meg Lenke til kommentar
steffler Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 kommer det fler episoder av one piece! kom ikke det i 1995? elsker luffy og ace di er bare så kule Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 kommer det fler episoder av one piece! kom ikke det i 1995? elsker luffy og ace di er bare så kule 6541972[/snapback] Ja, det kommer flere episoder. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 kommer det fler episoder av one piece! kom ikke det i 1995? elsker luffy og ace di er bare så kule 6541972[/snapback] Slippes nye hver uke da. ADC er de som subber de siste episodene, sitter og venter på episode 272 nå. (skal komme i løpet av denne uken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå