paa99 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er noen forskjellige steder du kan se OP, som du vil lett finne med google... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Det funker ikke, helt, den nedlastinga bare tuller Men man kan jo se alle narutoepisodene uten nedlasting, og de er vel like store, eller hva? prøvde du http://www.veoh.com ? gå på den siden og last ned veoh tv og instaler det.. jeg fant hvertfall 154 der... visst ikke kan du se om du finner noe her. Endret 11. januar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du trenger ikke laste ned noe for å se episodene. Veoh tv er så vidt jeg vet bare for videoer på over 30 minutter. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 ja men det er ofte du bare får preview på filmer og må laste ned veoh tv for å se hele graia.. derfor er det like greit å laste den ned.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ukens episode var vel ikke akkurat så ekstremt handlingsfyllt, men var ganske morsom. Tror 339 blir bedre. Endret 17. januar 2008 av Synox Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ukens episode var vel ikke akkrat så ekstremt handlingsfyllt, men var ganske morsom. Tror 339 blir bedre. Kanskje ikke så handlingsfyllt, men var en kul episode. Han Brookfyren virker festlig, håper han blir med. De derre fruktene i One Piece er faen meg et sykt tankeksperiment (dersom historien hans stemmer)! Oda er gærn... Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Syntes han var morsom ,men vil ikke ha han med i crewet for han er også irriterende og begynner ikke det å bli nok folk på den båten? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Serien kommer til å fortsette en god stund til utfra det jeg mener å huske Oda har sagt. Og Luffy sier helt på starten at han har lyst på et team med ca 10 stikker. Foreløpig er det Luffy, Zoro, Nami, Usopp, Sanji, Chopper, Robin og Franky. Dvs 8 om jeg ikke har glemt noen. Og en musiker har det i tillegg vært snakk om siden starten, synes det hadde passet om et skjelett med afro blir med! Dessuten pleier lagmedlemene å bli kulere etterhvert fra erfaring synes jeg. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Joa. Chopper har ikke blitt noe kuler ennå da... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 chopper er tøff han ;p morsom er han og, du må jo innrømme at monster point var hvertfall litt kult? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ja...den hadde jeg glemt.Tviler på at vi kommer til å se den igjen da. Men chopper er fortsatt den kjedligste. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Wei, kul episode denne uken. Skjer egentlig veldig mye, selv om episoden bare brukte ett kapittel. Var noe som irriterte meg ved animasjonen da Usopp, Nami og Chopper ble jaget av Cerberos, men, men. Godt og se Mini Merry, og Hildon hadde vel god stemme. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei! Jeg har nettop begynt å se One Piece og er på episode seks nå. Jeg syns det er skikkelig kult! Jeg lurer på hvor lenge det varer jeg? Fordi det virker som det er så sykt mange episoder. Skal det aldri slutte? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) snart 340 episoder ute nå men den har passert halv-streken.. og noen av episodene er fillere.. men fortsett å se på serien den blir bare bedre og bedre! Endret 3. februar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 snart 340 episoder ute nå men den har passert halv-streken.. og noen av episodene er fillere.. men fortsett å se på serien den blir bare bedre og bedre! Ok, men har de kommet til The Grand Line(?) da? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er en stund siden de kom dit...husker ikke helt når. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) tror de kommer til Grand Line på ganske nøyaktig episode 62.. det er noen fillere og noen blandings(litt av den egentlige historien er med) fillere før det, men er likevel verdt å få med seg.. men har ikke lyst å spoile noe for deg så jeg setter en strek der Endret 3. februar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok, takk. Var bare det jeg ville vite. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Veldig morsom den nye episoden :!: Lo godt når ho dama kasta plater på Usopp...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå