Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så akuratt den nyttårs episoden for jeg har ikke gidde å sett den før nå for jeg trodde at den var like dårlig som alle de andre spesial episodene, men den var litt morsom.Lo litt når Sanji og Zoro ble presentert :!:

 

Så også den nye og må si at jeg gleder meg til neste ep for denne slutta så bra.

 

....."Can I see your panties?".....

Lenke til kommentar
Noen som har en anbefaling på noen bra subbere fra 270 og utover?

 

Instantz er ganske bra subbere, raskere en vegapunk vertfall, Nyeste episoden viste ikke så mye , blir bedre i neste episode, det vet jeg pga jeg leser manga ^^

Endret av Hayate
Lenke til kommentar
Instantz er horrible subbere. Så et par episoder av dem, og de gremmer meg.. Oversettelsene er grusomme, og det overrwsker meg at de staver navnene riktig :(

 

Ja kan godt hende, men så tenker jeg ikke så mye på detaljer, men jeg kan ikke så godt japansk så jeg leser jo bare det som står, så jeg er ikke sikker på om det er rette eller gale ord

Lenke til kommentar
Instantz er horrible subbere. Så et par episoder av dem, og de gremmer meg.. Oversettelsene er grusomme, og det overrwsker meg at de staver navnene riktig :(

 

Ja kan godt hende, men så tenker jeg ikke så mye på detaljer, men jeg kan ikke så godt japansk så jeg leser jo bare det som står, så jeg er ikke sikker på om det er rette eller gale ord

 

 

 

må si meg enig der, håper virkelig det som står subba er riktig, ellers føler jeg meg litt lurt

Lenke til kommentar

Kommende episoder:

338 "The Delight of Having Met People! The Gentleman Skeleton's True Colors"

"Hito ni Aeta Yorokobi! Gaikotsu Shinshi no Shōtai" (人に逢えた喜び! ガイコツ紳士の正体) January 13, 2008

 

339 "The Thrill of Mysterious Phenomena! Disembarking at Thriller Bark"

"Kai Genshō Zokuzoku! Surirābāku Jōriku" (怪現象ぞくぞく! スリラーバーク上陸) January 20, 2008

 

340 "The Man Called a Genius! Hogback Appears!"

"Tensai to Yobareta Otoko! Hogubakku Awararu!" (天才と呼ばれた男! ホグバック現る!) January 27, 2008

 

341 "Nami in Big Trouble! The Zombie Mansion and the Invisible Man"

"Nami Daipinchi! Zonbi Yashiki to Tōmei Ningen" (ナミ大ピンチ! ゾンビ屋敷と透明人間) February 3, 2008

 

 

Ser ut til at det blir ca. ett kapittel per episode framover. Så blir vel litt utdragning i stedet for fillere. Heldigvis klarer som regel One Piece på merkelig vis dette veldig mye bedre enn Naruto og Bleach.

Endret av Synox
Lenke til kommentar

Jeg har lest One Piece-bøkene helt til de kom til den himmelbyen over havet. Da jeg fikk vite at dette fantes i animasjon tenkte jeg at dette må jeg se!!! Hvilken episode er jeg på da sånn omtrent? Og hvor kan jeg se den (laster ikke ned) :D :D

 

Vil se det på japansk med subtitles:D

Endret av Helpel
Lenke til kommentar
Kommende episoder:

338 "The Delight of Having Met People! The Gentleman Skeleton's True Colors"

"Hito ni Aeta Yorokobi! Gaikotsu Shinshi no Shōtai" (人に逢えた喜び! ガイコツ紳士の正体) January 13, 2008

 

339 "The Thrill of Mysterious Phenomena! Disembarking at Thriller Bark"

"Kai Genshō Zokuzoku! Surirābāku Jōriku" (怪現象ぞくぞく! スリラーバーク上陸) January 20, 2008

 

340 "The Man Called a Genius! Hogback Appears!"

"Tensai to Yobareta Otoko! Hogubakku Awararu!" (天才と呼ばれた男! ホグバック現る!) January 27, 2008

 

341 "Nami in Big Trouble! The Zombie Mansion and the Invisible Man"

"Nami Daipinchi! Zonbi Yashiki to Tōmei Ningen" (ナミ大ピンチ! ゾンビ屋敷と透明人間) February 3, 2008

 

 

Ser ut til at det blir ca. ett kapittel per episode framover. Så blir vel litt utdragning i stedet for fillere. Heldigvis klarer som regel One Piece på merkelig vis dette veldig mye bedre enn Naruto og Bleach.

gleder med til 341 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...