perman07 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg synes det er greit at Don Acchino er sterk, men så sterk virker han ikke. Luffy tynte seg ikke supermye akkurat, og kan aldri forestilt meg at Lucci (som hadde vunnet over Enel) kunne tapt mot ham. Nei, det er sant Lucci ville tatt Acchino. Men han hadde ikke hatt sjans mot Enel. Endret 13. desember 2007 av perman07 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du har ikke sagt det. Oda har sagt det. At Lucci så vidt ville klart å vinne. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hehe, så det nå. Var for treg med redigeringen. Men har Oda sagt det? Det er bare teit da. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm, har lest det en del ganger flere steder, blandt annet på wikipedia, men klarer ikke å finne det der nå. Grunnen til at det er fjernet er i så fall enten at det bare har blitt slettet etter større redigeringer, eller at informasjonen faktsik er feil. :7 Og, btw, for noen sveklinger Phoenixene er! Står der og griner over at pingvinene sparker snø på dem Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 visst oda har sagt det vil jeg ha link men tror og han skal ha sagt noen sånn som at om enel hadde hatt bounty hadde den vært på 500 mill. men uten sea stone eller noe klarer jeg ikke se for meg at lucci kan vinne mot enel... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel, Lucci har jo sykt stor stamina, og hadde sikkert ikke blitt slått ut av et nokså kraftig angrep fra Enel (jeg mener, ingen av Skypiea-folkene døde, samme hvos svake de er i forhold Lucci). Han er også ekstremt rask om han bruker Soru (Enel er selvfølgelig også lynrask) og kunne sikkert unngått avstandsangrep, og han ville sikkert hatt mulighet for å treffe med Shigan eller Rankyaku. Dessuten vet vi at O' Store Gud er fysisk veldig svak. Then again, Enel er vel såpass godt trent at han er automatisk beskyttet mot angrep han ikke engang vet om. Men nei, jeg er nesten sikker på at Oda har sagt det i en SBS. dessverre klarer jeg ikke å finne det, så dere får nok ikke se det (skulle gjerne ha fått bevist det for meg selv også). Neste ikkefillerarc om bare 3-4 uker! Gled dere ikkemangafolk! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) ja lucci er MYE sterkere enn enel, problemet med enel (og alle andre logia-typer forsåvidt) er at han er så godt så immun mot fysiske angrep, og om han skulle dø kan han gjennopplive seg selv.. pluss at han kan bruke mantra (forutse ting, angrep o.l) og når han klarer å blåse bort en hel øy tror jeg ikke han skulle ha så store problemer med å grille en søt liten pusekatt selvfølgelig gleder vi oss til neste ikkefillerarc! Endret 13. desember 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 klarte ikke å holde meg til animen... has lest mangaen nå og herregud.. du kan ikke gjøre noe annet enn å elske denne serien... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Haha, de klarte å skjule at de mista flagget for Luffy :!: Noen som vet om det er ny fillerarc etter dette? Hadde ikke sjokkert meg om det var det.. Water 7-arcen er den lengste hittil om jeg ikke har tatt feil. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 en julespesial elns neste.. (er hvertfall filler) og så er det ikke-filler episoder.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dere folka må i alle fall være enig i at det var litt unødvendig å la Luffy bruke Gear Second TO ganger, når han ikke engang egentlig trengte det for å vinne? Men hele greia var bra, likevel er det deilig å være ferdig med denne arcen. Phoenixene får vel forhåpentligvis aldri se mer. Puzzle er bare en pinglete versjon av Paulie, og resten blir banket opp av pingviner. Satser på at de alle blir slaktet off-screen en gang, og at vi ikke trenger å høre mer fra dem:) Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå har jeg kommet til ep 315 og jeg må si at Lyffy har en syk familie...Broren er Fire Fist Ace, faren er D Dragon og bestefaren er han marine fyren som jeg har glemt navnet på men han er nokså syk han og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Har samlet noen bilder fra DeviantArt igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor God Jul folkens! Endret 24. desember 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Darn! Det var mye vestlige artister der! Noen perler også, men mye av det syntes jeg ble for inspirert av vestlig tegnesett (ala :W.I.T.C.H) Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Æsj nå har jeg sett alle episodene Nå må jeg vente en uke som dere andre dødlige... De siste filler episodene kunne jeg forresten vært uten...Teit at Luffy bruker Gear second i fillers når det korter ned livstiden hans. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Æsj nå har jeg sett alle episodene Nå må jeg vente en uke som dere andre dødlige... De siste filler episodene kunne jeg forresten vært uten...Teit at Luffy bruker Gear second i fillers når det korter ned livstiden hans. hehe får se hvor lenge du holder ut uten å lese mangaen da lykke til! og ja at han brukte grear second mot han don-fyren var teit.. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=yDfe7QwRS84 En ny preview til film 9 som tydeligvis kom på slutten av ukens episode. Ser absolutt ikke til å bli en vanlig, kjedelig remake av Drum Island. Franky, Robin, Thousand Sunny, ingen Vivi, Wapols bror, Gear Second... og muligens en viss karakter fra mangaen. Haha, blir jo bare kaos, men kan også bli bra. 336 bruker uvanlig lang tid på å bli subbet;_; Men så også en preview for episode 337. Kan bli litt vanskelig å vende seg til det nye antrekket. Endret 26. desember 2007 av Synox Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 wow. selv om det var holiday special og den skulle kanskje være litt morsom så var d litt waste of time syntes nå jeg... ikkeno god special engang men jeg er ikke helt sikker på dette med at gear second korter ned livstiden hans... har hørt at bare ved å spise kjøtt etterpå så får han tilbake de energireservene han bruker etc? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lucci sier det når Luffy har vist ham Second gear. Noe i banene med at teknikken (som pumper blod kjappere gjennom kroppen) tyner blodårene og forkorten livsspennet. Luffy svarer at det er verdt det for å beskytte vennene sine Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har en anbefaling på noen bra subbere fra 270 og utover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå