Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

edit: >:---( Bare glem det.. Ble jo ny side og greier

 

 

Men hvordan er One piece fillers i forhold til Bleach og Naruto? (og hvorfor svarer du ikke på PM, inverno?)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er bedre, men også veldig irriterende i at de blander inn fillere med skikkelig historie og gjør at de som ikke har lest mangaen må nesten se fillerne :p de gjør det heldigvis ikke alle steder, men nok til at det er irriterende.. slik som byen hvor man møter smoker for første gang. der var mangaen bare noen få chaptere men de blandet inn masse fillere sammen med storyen. det samme gjelder med calm belt som var rett etterpå og mange andre småting.

Lenke til kommentar

Ingenting viktig for historien som blir forklart i fillerne som man ikke får med seg i fillerne?

Gjør egentlig det hele mer interresant at de i disse fillerne viser egenskaper ved Sunny vi ikke har sett i mangaen (on-screen).

 

Ellers synes jeg serien klarer seg utmerket som anime. Litt utstrekning til tider er jo litt irriterende, men ikke noe man sitter og klager på mens man ser. Som regel.

Lenke til kommentar
Ingenting viktig for historien som blir forklart i fillerne som man ikke får med seg i fillerne?

Gjør egentlig det hele mer interresant at de i disse fillerne viser egenskaper ved Sunny vi ikke har sett i mangaen (on-screen).

 

Ellers synes jeg serien klarer seg utmerket som anime. Litt utstrekning til tider er jo litt irriterende, men ikke noe man sitter og klager på mens man ser. Som regel.

 

Det er stuff som er blandet inn fra storyen i fillerne.. så jeg fikk ikke med meg at det filler med en gang siden noe var fra storyen og noe var stuff jeg aldri hadde sett før : /

Lenke til kommentar

Ja, det skal visst være verre å leve uten noe å leve for, i visshet om at deres store drøm er knust, enn å dø. En brukebar unnskyldning Oda bruker for å ikke drepe dem, selv om den egentlige grunnen sansynligvis er at han er for glad i karakterene sine. I tillegg har han det jo med og la slemmingene få sine små Mini-storyer.

Lenke til kommentar
Ja, det skal visst være verre å leve uten noe å leve for, i visshet om at deres store drøm er knust, enn å dø. En brukebar unnskyldning Oda bruker for å ikke drepe dem, selv om den egentlige grunnen sansynligvis er at han er for glad i karakterene sine. I tillegg har han det jo med og la slemmingene få sine små Mini-storyer.

Hmm...Oda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...