Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serien er kun "ok" fram til du har sett rundt 10 episoder, da begynner det å ta seg opp. Så se i alle fall fram til dit. Hvis du ennå ikke er betatt av serien da, se fram til episode 30-40-50. Og hvis du rundt der ikke elsker serien ennå, må du kanskje tenke på å bare gi opp, siden det da må være noe galt med deg, og du bør heller bruke tiden din hos psykiater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hehe.. kan vel bare si at han har trent ganske lenge ganske hardt..

Er det ikke heller pga. gummi-frukten han spiste? (Lenge siden jeg leste starten av OP)

 

Sykt mye å glede seg til der, blir tøft når alt det bli animert.

Er da det ikke blit tøft lengre. :p Detaljene forsvinner, dårlige animasjoner og ofte lange stillestående scener. (men fint med farger og stemmer da)

 

 

Fant egentlig ikke noen gode sammenligninger:

 

 

 

Luffy__s_Gear_Third_by_devilsnevercry555.jpg

 

 

GEAR_THIRD_by_dawwe0.png

 

Lenke til kommentar

han trente jo ganske mye i barndommen.... og zoro er ikke akkuratt en pingle han heller selv om han ikke har spist noen devil-fruit... og ace hadde vel aldri tapt mot luffy fær han spiste sin heller...

 

og jeg syntest anime bildet var mer detalj-rikt enn manga bildet.. og visst du ikke ser noen sammenligninger mellom de to bildene så må det være noe galt med øynene dine :p blindet av ignoranse kanskje? (no offence, bare vet hvor mye mer du liker manga..)

Lenke til kommentar

mangaen er bedre kvalitet og sånn er det.. ingen animer som er like bra som mangaen. Men One Piece er den animen basert på manga som klarer å holde høyest kvalitet :) i allefall i alle de nyere episodene. Kvaliteten er blitt mye bedre i motsetning til serier som bleach og naruto hvor alt er blitt helt jævlig å se på...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
og jeg syntest anime bildet var mer detalj-rikt enn manga bildet.. og visst du ikke ser noen sammenligninger mellom de to bildene så må det være noe galt med øynene dine

Joda ser forskjellene, men mente at det finnes bedre eksempler på forskjellen. ^^ Og så var manga-bildet fargelagt.

 

Men joda, anime er bra det. Men boikotter vel Bleach Naruto, osv på en måte. Ødelegger jo serien helt med alle fillerne. Er litt trist da de som følger med på kun animen ikke får opplevd hvor bra serien er (syns jeg)

Men foretrekker manga, syns det er litt som Donald i blad-format og på TV (ikke de gamle filmene)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Berserk er min favoritt manga og ;) hmmm... skal gi deg noen gode mangaer som er mer ukjente og ikke mange som har lest :)

 

Blame! : ligger vel som top 4 på min liste over beste mangaer og er en seinen som er vel verdt og få med seg :D litt forvirrende første gang kanskje men veldig god når den har fått tid til å synke inn ^^

 

Kekkaishi er en annen serie som er verdt å få med seg. Ikke mye kjent og scanlations på nettet er langt bak slippene i japan men en veldig god manga som er på vei opp ;)

 

jeg gidder ikke skrive noe om seriene men stol på meg at de er verdt å få med seg :tease:

 

ellers kan du jo lese D.Gray-Man, Katekyou Hitman Reborn! Fairy Tail etc ^^ mye bra der ute :D

Lenke til kommentar

takk skal du ha :)

skal sjekke ut de mangaene! men vil ikke gjøre one piece anime tråden om til en manga anbefalingstråd så tror vi må gi oss med det :!:

 

Edit: en annen ting jeg kom på jeg liker med anime er at du lærer japansk av det ;)

men nok om det..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...