Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tja, syns nesten det går litt nedover nå i mangaen, men det er vel kanskje bare meg.

Men Dragon Ball blir da ikke dårlig? :p Kanskje litt 80% ut i serien ja. Og den har ikke holdt så lenge, 1984 til 1995. Finnes jo flere serier fra 80-tallet som holder på fortsatt.

Lenke til kommentar
Ja fy faen, fet episode! Men er vel fillerarc som kommer nå vil jeg tro dessverre..

9568593[/snapback]

 

Er enig med at det antageligvis kommer fillere nå, men One Piece fillere pleier ikke være så ille da, ikke sånn som Naruto og Bleach.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gleder meg til å se det nye sverdet til Zorro som kommer opp i neste non-filler arc: Thriller Bark.4252561thriller_bark_smoka.sized.jpg
Endret av Zoinx
Lenke til kommentar
One Piece er en av de få seriene jeg aktivt følger med på, jeg så ep. 162 her for ett par dager siden..

 

en ting jeg syns er litt rart, Luffy og gjengen sier dem er pirater men jeg kan ikke akkurat si jeg noensinne har sett dem raide ett sted eller rane noen (med unntak fra Nami da) og for det meste så farer de rundt å hjelper andre. uansett, fet serie :thumbup:

 

så, hvem er favorittfigurene deres i serien?

 

min er for det meste Zorro, Sanji er også kul, og Chopper kan være kul, skriker kanskje litt mye da men når han får det følelse-problemet sitt og begynner å argumentere, banne og kjefte imot på noe han egentlig vil så digger jeg han. er noe med stemmen og faktene på'n som er diggbart..

 

noen jeg virkelig misliker er Usopp, av og til så lurer jeg på hva i all verden han har å gjøre i den serien, men akkurat på det feltet så tror jeg flere kan være enig i det.. ;)

4980136[/snapback]

Haha jeg elsker usopp x) alltid bra med en klovn da ;) desuten tar han fiendene sine til slutt ;)

Lenke til kommentar
hm.. usopp var jo ganske badass når han slost mot luffy da! ikke mye redd da.. på toppen av the tower of justice var han kul og.. han har sine stunder ;)

9637645[/snapback]

Såklart, mot Luffy kjempet han jo om Merry, noe han virkelig elsket. Joda Usopp er modig, bare på et mer realistisk nivå.

 

Btw, er skikkelig trist stund nå. Hva er vitsen med flere ukers pause? Naruto driver jo også på med dette tullet, så jeg kan ikke bruke det som venteserie fram til One Piece kommer igjen heller;_;

Lenke til kommentar

Enig i den, er også rimelig lei Crazy Rainbow.. God D. greia var greit i begynnelsen, men, strengt tatt.. har du ikke fått det med deg til nå, så kan man liksågodt skippe å følge med i det hele tatt. Eneste som er noe kjipt er vel at neste episode er en filler hvis jeg ikke husker feil. Håper også at timer'n til Vegapunk dukker opp slik at de får ferdig filmen.

Lenke til kommentar

Hadde en artig drøm i natt. :!:

Jeg drømte at jeg var på en flyplass og traff Usopp i RL. Han var altså ikke tegnet og han snakket Norsk, han hadde den lange nesa og alt det der men det var fortsatt veldig realistisk. Han hadde det dessverre travelt fordi han måtte rekke et fly, jeg fortalte han at han var yndlingspersonen min i One Piece, også sa jeg adios. Så var det en som flirte og sa "Han sa adios senior! Hahaha!" :ermm:

Etter det skjedde det flere artige ting, men det har ikke noe med One Piece å gjøre... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...