Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte å se på One Piece igår, og jeg må si det EIDE hardt. Fy faen, bedre serie finner man ikke på lenge, selvom jeg bare er på episode 7 er det kult for det om:)

Hva som angår filmene osv, er det bra filmer?

Eller burde hele serien ses før man ser filmene så man skjønner litt kanskje?

 

Edit: Hva som angår fillers, er det mye fillers eller er det en egen arc med fillers som det var i naruto?

Endret av Singh_Toor
Lenke til kommentar

Nei, er ikke så ille med fillers i Onepiece som det var i Naruto, jeg synes også at fillerne i Onepiece holder høyere kvalitet (noen av dem, noen fillere suger balle.) Men, du har mange episoder foran deg, du skal tross alt til episode 318 (som er sluppet nå)

 

For å si noe kort om filmene, nei, jeg synes ikke filmene er noe særlig, de er ok, men ikke mer enn det. Jeg ville også ventet med å se filmene til jeg var kommet ganske langt inn i storyen. Da de kan røpe noe av handlingen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har begynt å se på One piece nå, har kommet til episode 63 der de akkurat har kommet til Grand Line, jeg bare ELSKER serien. Aldri sett noe lignende innen anime, det er jo bare så sykt bra. Likte spesielt den episoden med Mihawk og Zoro, ikke bare pga. fighten men også fordi den "talen" Mihawk ga var jo bare så feeet=)

Kommer det noen jævlig fete arc's videre? Med f.eks. Mihawk?

Lenke til kommentar

personlig synest jeg serien bare blir bedre og bedre selv om det er enkelte plasser i serien det kan bli litt langdrygt men som regel aldri kjedelig pga luffy ;p

så for å svare på spørsmålene: ja det kommer mange jævlig fete arc's videre. men visst du venter på Mihawk kan du kanskje bli skuffet, selv om han har enkelte opptredener her og der i serien...

Lenke til kommentar
Har begynt å se på One piece nå, har kommet til episode 63 der de akkurat har kommet til Grand Line, jeg bare ELSKER serien. Aldri sett noe lignende innen anime, det er jo bare så sykt bra. Likte spesielt den episoden med Mihawk og Zoro, ikke bare pga. fighten men også fordi den "talen" Mihawk ga var jo bare så feeet=)

Kommer det noen jævlig fete arc's videre? Med f.eks. Mihawk?

9527809[/snapback]

 

Syntes personlig at feks Naruto og Bleach var fetere før siden One Piece var litt mer tullete, men jo lengre serien har gått jo fetere har den blitt synes jeg! Så akkurat nå vil jeg si One Piece > Bleach > Naruto hvis man skal sammenlikne de "store".

 

Bare å glede seg videre, kongefet serie er det!

Lenke til kommentar

Bare vent, satser på Zoro vs. Mihawk om 2-300 episoder eller så!

 

324 var ganske bra, men ingen store overaskelser akkurat. Ace vs. Kurohige i neste episode blir virkelig digg. Og i 324 var Garps angrep herlig, Usopps rejoining var herlig, Zoro som snakket til og kjeftet på resten av crewet var også herlig, selv om jeg egentlig synes Usopp hadde litt rett i det han gjorde.

Lenke til kommentar

Oda sitt mål er vel å lage over 1000 kapitler (kun lest det på et forum, men det var visst allmenkunnskap der), og mangaen er oppe i kapittel 471 eller noe. I tillegg er de ennå ikke halvveis på Grand Line, og det virker som en stund til de kommer dit, så serien er nok et stykke unna halvveis. Sammer gjelder vel animeen, så med et ikke alt for høyt tempo, pluss litt fillere her og der, ser det ut til å kunne bli 7-800 episoder tilsammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...