Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var fet ja! Har ikke lest mangaen, og hadde helt glemt han mystiske mannen på Loguetown... Hele dritten med mellomnavnet D er det jeg er mest spent på hva betyr. Han Saul-kjempen het noe med D, han Blackbeard-fyren het noe med D, og ikke minst Gol D Roger. Er et eller annet spesielt med den slekta der!

Lenke til kommentar
ja er en veldig bra scene det der, men ikke en av de tårevåte scenene som har vært utgjennom serien..

Ja, en av de beste sloss-scenene synes jeg. Men når det kommer til tåre-scener finnes det også mange brae. Sånn som historien til Tony Tony Chopper. Og nå i de siste episodene når ...

[spoiler warning]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Båten Going Marry ble brennt
[/spoiler warning]

Anyway, her er et par gifer jeg har laget. Den som er 120x120 pixler med ramme er en avatar jeg bruker på et annet forum.

luffy2.gifluffy-2.gif

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg tatt igjen serien. Begynte å se animeen fra der Drum Arc sluttet, fordi jeg ikke greide å holde følge med den Norske mangaen.(gikk glipp av flere bøker) Det er litt synd å ikke kunne se så mye man bare vil lenger, men sånn er det. Siste arcen har vært overveldende spennende! IMBA!^^ bare synd med noen fillere midt inni som jeg bare ikke orket å se. (med japansk by og sånt)

Kommer til å fortsette med å se denne ja, bra hvor langt den har kommet.:)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gleder meg til å se det nye skipet.
Endret av NorskeLink
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Dette er tråden for anime, så du bør nok fjerne alt stoffet fra mangaen som bare spolerer for de fleste her. :ermm:

(Chapter = kapittel)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...