Dark Nemesis Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 313 er nå subba. Dritbra episode. Men den neste ser ut til å slå ALT jeg har sett hittil. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 HURRAY! 314 var liksom truelyamazingübershit! Visste riktignok om alle overaskelsene fra før, uten å ha lest mangaen, men herregud, den var dritmorsom! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den var fet ja! Har ikke lest mangaen, og hadde helt glemt han mystiske mannen på Loguetown... Hele dritten med mellomnavnet D er det jeg er mest spent på hva betyr. Han Saul-kjempen het noe med D, han Blackbeard-fyren het noe med D, og ikke minst Gol D Roger. Er et eller annet spesielt med den slekta der! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Aa. Gleder meg til å få vite hva som står bak den D'en i navnet. Rimelig heftig familie det der gitt. Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hmm.. lurer på hva D står for ja men er jo veldig mange med D da har jeg følelsen av Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 315 var visst ikke like fantastisk som de to siste, i og med at det egentlig ikke skjedde noe særlig. Ganske gøy likevel, da. Gleder meg til neste episode! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Shanks-action=D Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Når kommer 316 sub ut da? gleder meg sinsykt til og se den Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 jeg lurer på når fillersene rund episode 220 og utover slutter? Jeg gidder ikke å laste ned fillers. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du må jo se alle episodene da, tulling! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 One Piece syns jeg faktisk er en serie som har ålreite fillere.. Så hele fillerarcs uten å være klar over at det var fillers. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Okei, nå skal jeg poste den beste scenen av alle scenene i alle episodene. Dette er fra episode 309: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor aI9eOA-mzZg Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ja er en veldig bra scene det der, men ikke en av de tårevåte scenene som har vært utgjennom serien.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) ja er en veldig bra scene det der, men ikke en av de tårevåte scenene som har vært utgjennom serien.. Ja, en av de beste sloss-scenene synes jeg. Men når det kommer til tåre-scener finnes det også mange brae. Sånn som historien til Tony Tony Chopper. Og nå i de siste episodene når ... [spoiler warning] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Båten Going Marry ble brennt[/spoiler warning] Anyway, her er et par gifer jeg har laget. Den som er 120x120 pixler med ramme er en avatar jeg bruker på et annet forum. Endret 8. juli 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja ja ja. Historien til Tony Tony Chopper er noe av det mest rørende ever. Klart det mest "tårevåte" i serien. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Nå har jeg tatt igjen serien. Begynte å se animeen fra der Drum Arc sluttet, fordi jeg ikke greide å holde følge med den Norske mangaen.(gikk glipp av flere bøker) Det er litt synd å ikke kunne se så mye man bare vil lenger, men sånn er det. Siste arcen har vært overveldende spennende! IMBA!^^ bare synd med noen fillere midt inni som jeg bare ikke orket å se. (med japansk by og sånt) Kommer til å fortsette med å se denne ja, bra hvor langt den har kommet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gleder meg til å se det nye skipet. Endret 17. juli 2007 av NorskeLink Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Uff av meg,leste ikke alt...my bad Endret 24. juli 2007 av SmartiX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Dette er tråden for anime, så du bør nok fjerne alt stoffet fra mangaen som bare spolerer for de fleste her. (Chapter = kapittel) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som har peil på når fillerene slutter? er det 320? Trenger å vite det, for fillerene har nådd et nytt lavmål. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noen som har peil på når fillerene slutter? er det 320? Trenger å vite det, for fillerene har nådd et nytt lavmål. 9161388[/snapback] Ja, det er 320 kilde - her kan dere se hvilken episoder som er filler Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ghnn. Lenge til neste episode >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå