Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

puuh..!

ferdig med one piece maratonet mitt nå :thumbup:

120 episoder på 4 dager :D, og jeg vil fortsatt ha mer :ermm: . det må være noe galt med meg..

messi91: serien er litt tam i begynnelsen, men begynner å ta av i Arlong Arcen som begynner på ep. 31 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker alt helt fint jeg, kansje ikke alle detaljer men det gjør ingenting for meg :p

men når jeg tenker meg om så hoppet jeg over en del filler episoder så det er kanskje bare rundt 100 episoder jeg såg.. der de fleste var i går :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett episode 258, og må bare si at Sogeking er SUGOI!

Hvis noen starter en fanclub blir jeg med!

8478667[/snapback]

Jeg er med! Festlig karakter indeed.

8483694[/snapback]

Sangen hans er konge ^^

8661549[/snapback]

enig men den slår likevel ikke luffy's island song :!:

Lenke til kommentar

da har jeg sett 311 og 312.. rørene greier selv om jeg har lest alt det der i mangaen :cry: nå har også vegapunk endelig tatt igjen alt så fra nå av kommer vel subber ut en dag eller to senere enn episoden :D

de neste episodene blir bra for alle som ikke leser mangaen :thumbup: du får vite mye kult :D

Lenke til kommentar
da har jeg sett 311 og 312.. rørene greier selv om jeg har lest alt det der i mangaen  :cry:  nå har også vegapunk endelig tatt igjen alt så fra nå av kommer vel subber ut en dag eller to senere enn episoden :D

de neste episodene blir bra for alle som ikke leser mangaen  :thumbup: du får vite mye kult :D

8803469[/snapback]

Vet dette kanskje er litt tåpelig av meg, men noe så enkelt som at neste episode blir bra er spoiler for meg, så ikke si noe i det hele tatt :ph34r:

Lenke til kommentar
Vet dette kanskje er litt tåpelig av meg, men noe så enkelt som at neste episode blir bra er spoiler for meg, så ikke si noe i det hele tatt :ph34r:

8810667[/snapback]

Hvordan kan det spoile noe som helst?

Uansett, syns 312 var noe ordentlig makkverk. Gleder meg til de kommer seg videre på veien nå.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

8810667[/snapback]

Hvordan kan det spoile noe som helst?

8817008[/snapback]

Vel, når noe er fett, betyr det at ofte at noe overraskende skjer. Derfor kan det hende at jeg sitter der og delvis venter på det. Men som sagt, jeg er kanskje tåpelig, men foretrekker at all kunnskap om mangaen går i eventuel mangatråd.

Lenke til kommentar

Episodetitler fram til 317:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
313 "The Disturbance of Peace! The Vice-Admiral with the Fist of Love" June 10, 2007

314 "The Strongest Family Line? Luffy's Father Revealed!" June 17, 2007

315 "Its Name is The New World! The Whereabouts of the Great Grand Line!" June 24, 2007

316 "Shanks Moves! Ceremony to the Rampaging Age" July 1, 2007

317 "The Girl Searching for the Yagara! Great Investigation in the Water Metropolis" July 8, 2007

(Filler)

Litt synd at det blir filler snart, men egentlig er det helt greit for meg.

Gleder med selvfølgelig myye til neste episde, selv om jeg fremdeles er sint på dem for ikke å ha med Shari Shari no Mi.

Endret av Synox
Lenke til kommentar

Jaja, kan gå greit.. Etter min erfaring er One Piece-fillere mye bedre enn Bleach og Naruto-fillere uansett. Hele greia med at de stopper på en øy om gangen gjør at det egentlig ikke blir noe særlig diskontinuitet av fillerne siden det bare er en ekstra øy på veien uansett.

Lenke til kommentar

G8 er den aller beste filler arcen eg har sett.

Og koffor er det slika at nesten alle dei mannlege hovudrollene i anime serier er det ei dame/kvinne/jente som har stemma?

Ok, kanskje ikkje alle, men mange.

Det er heller ikkje rart at OP har snart fillere når dei er så nærme mangaen, mangaen er bare halveis inni neste arc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...