Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny stemme? Har ikke lagt merke til noen forandringer selv.

EDIT: Dette er det eneste angående stemmen til Robin jeg har fått med meg, men det er jo over en måned siden.

Yuriko Yamaguchi Takes a Rest  Yuriko Yamaguchi, the seiyu of Nico Robin, will take a break on March 4, 2007. Yuko Kobayashi will temporarily replace her. Yuriko Yamaguchi will still voice Robin in the latest One Piece Movie due out March 3, 2007.
Endret av flakken
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nettopp sett 309.. De siste episodene har vært drit fete! Det er akkurat derfor jeg liker One Piece. I vanlige episoder kan det virke dårligere enn Bleach og Naruto, men kampene til Luffy har en tendens til å ta av skikkelig! Naruto og i det siste kan ta en lærdom.

Lenke til kommentar
hei,

jeg har begynt å se litt på one piece(sett 2 ep). det er en grei serie. er bare att den er litt barnslig. er dette noe som tar seg opp etter hvert?

8662337[/snapback]

Tar seg opp, selv om det er endel barnslige øyeblikk gjennom hele serien.

Er litt av sjarmen med Luffy det ^^

Lenke til kommentar
hei,

jeg har begynt å se litt på one piece(sett 2 ep). det er en grei serie. er bare att den er litt barnslig. er dette noe som tar seg opp etter hvert?

8662337[/snapback]

Den er kanskje litt mer barnslig i starten enn i resten av serien, ja. Er ikke før episode 8 eller 9 serien blir bra. Synes jeg.

Jeg likte ikke helt episode 310, fordi de gjorde om noe jeg vet er med i mangaen. Og det var noe de ikke burde ha gjort. Men de har da i alle fall ennå muligheten til å rette på det.

Lenke til kommentar
hei,

8662337[/snapback]

Vel, den er ikke verdens mest seriøse serie akkurat, MEN, først så jeg 2-3 eps. tenkte om dette kunne være noe for meg.. Etter 10eps. så synes jeg det var kanonbra. Tipset er å se en 5-15eps, liker du det ikke da, så er sjangsene (desverre) store for at du ikke kommer til å like det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har vært sint på One Piece-animeen en liten stund nå

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fordi de av en eller annen meningsløs grunn IKKE hadde med Shari Shari no Mi, Wheel Wheel Fruit. Ikke så viktig, men likevel.

^Men jeg begynner å tilgi dem det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...