akan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 *Rulle raskt som faen ofbri alt over*Har sett over 30 episoder av OP no, og dette her blir bedre og bedre. Har vel mye å se frem til resterende episoder også vil eg tru? Åssen er det med fillere i OP? 7927550[/snapback] One Piece er en av de få animene hvor det faktisk er bedre jo lenger du kommer, er bare å glede seg til hver eneste episode når det kommer til fillerne så er de ofte flettet inn i storyen, noe jeg selv ikke liker men som kanskje funker for andre. har skrevet opp en del av filler episodene en side tilbake eller noe. ikke se fillerne på rundt 60 med hun jenten som kan snakke med dyr, de er elendige.. Ellers finnes det faktisk noen fillere jeg selv liker veldig godt etter storyen på 190 eller så kommer det noen fillere i en marinebase, disse er faktisk bra Lenke til kommentar
flakken Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Siden ADC har vært litt trege i det siste har jeg gått over til HD kvaliteten til Vegapunk Langt raskere enn ADC Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 ADC er noe trege pga de akkurat har hatt eksamener i USA, de lover at de skal bli ajour innen kort tid. Velvel, ikke nøye.. Hvordan er Vegapunk på oversetting ? Timesetting osv ? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror en episode av Vegapunk hadde for sene stemmer, men ellers har det meste vært bra. 297 eide forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Huff Huff... fan-art monsteret har vært på ferde igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 14. februar 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Mye bra du har postet i alle de store anime-trådene nå, kaysindre! Hvor fant du det? (Tipper du ikke har lett opp et og et bilde ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gått gjennom 60 sider med bilder fra devianart Så tok jeg og postet de som så nogenlunde morsomt/bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gått gjennom 60 sider med bilder fra devianart Så tok jeg og postet de som så nogenlunde morsomt/bra! 7946901[/snapback] Slik du gjorde det ja. Er veldig mye bra der. (Var det etter jeg postet bilde derifra du kom på å gjøre det? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Kan hende La ihvertfall merke til at en del av det jeg så på nettet var linket til devianart og kontoer der, så da begynte jeg å snoke litt rundt der Men nå jobb! :3 Endret 15. februar 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tenkte jeg skulle begynne å se One Piece Hvilken release group anbefales? Lenke til kommentar
akan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 kaizoku fansubs til episode 200 Lenke til kommentar
Puchu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Okay, har kun sett KF sine subs hittil, og skal nå begynne på der de ikke har kommet enda, og må bare si: Det sies at KF er den beste - eller en av de beste - subben(e), men de har et par skikkelig GROVE oversettelsesfeil. Kanskje ikke en i hver episode, men det er ikke så rent få heller.... Sikkert mer enn 1/10 episoder. ...og når jeg sier grove, så mener jeg setninger de ikke har oversatt, eller de har oversatt feil, så det får motsatt betydning, og sånne ting. Men men, det er bedre enn dubbing, eller ingen OP i det hele tatt. ^________^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Foreslår du nevner det i en tråd til K-F, de vil helt sikkert ha litt positiv/negativ tilbakemelding (ihvertfall når det gjelder oversetningsfeil og slikt!) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Meeh, ingen 298 denne uka. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Siden ADC har vært UTROLIG trege i det siste, så måtte jeg krype til korset og sjekke ut Vegapunk, må vel si at jeg er imponert, gruppen er flink... Veldig flink... (jeg kan ikke japansk, så oversettelsen kan jeg ikke si noe på) men timesettingen og selve teksten virker gjennomtenkt... Gleder meg til å få sett siste episode som jeg downa i dag. (298) Jeg liker ikke HD slippene dems, men det er fordi jeg ikke får de til å fylle skjermen 100% og jeg hater å ha en schvæææær svart stripe oppe og nede på skjermen. Endret 3. mars 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
akan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 298 var veldig bra så den nettopp. Selv om halve episoden er tilbakeblikk så klarer de å lage meget gode episoder av de minuttene som er med story. de er flink på å flette inn litt ekstramaterial her og der også Er ikke en ille måte å la mangaen få et forsprang. Kvaliteten er også høy i One Piece for tiden i motsetning til serier som Naruto og Bleach : / Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 One Piece er så bra ..Leser selv bøker som kommer ut,men det er så iriterende 9de kommer en gang i måneden eller ennå lengere.Men har prabol og hele pakka hjemme så jeg så på one piece på tv fra starter til ca episode 280 tror jeg... Det som er spennende er når Luffy møter han der sterke fyren som er med i CP9. Gleder meg til den slåsskampen det blir så heftig.. Men har ikke sett mer enn 298 ,så den et par dager siden på youtube faktisk. Til dere som vil se på bilder er det en bra link her One Piece bilder Finner mye bra der.. Må bare si at Franky er driit cool bortsett ifra at han suger til å synge men han har tross alt fett sveis det må jeg si... Anbefaler til de som har ikke peling om One piece å ta seg en tid og se og lese,kommer ikke til å angre.. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Der har vist Vegapunk sluppet hardsubbene sine eps 299.... Phun Phun Phun.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har nå sett til episode 254. reagerte veldig på at Chopper skifter stemme i episode 252-253 elns. Hvor lenge varer dette? Er det bare en substitute som har steppet inn en liten stund eller er dette stemmeskifte permanent? Den gamle stemmen var mye morsommere og synes nesten ikke Chopper er Chopper lenger Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Den nye stemmen varer bare til 263. Heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå