Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 RAW av 442 har også kommet ut nå, men SLQ. :--/ (camshots) Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 de kom i går kl 6 eller noe men synd det er camshot du så vel hvordan Naruto ble i forrige uke. måtte vente til mandag før det kom noe bra. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva er galt med speedsubs egentlig? Subber de feil? I så fall merker jeg jo ikke noe til det fordi jeg ikke kan japansk... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Speedsubs har en tendens til å ha f.eks glitches i tekst/tale(tekst tale stemmer ikke 100%), en del feilteksting osv. (Dette gjelder ikke alle, men det er det vanlige.) Når du har grupper som tar seg til til korrektur, sjekking at tekst/tale matcher osv. så får du en bedre sub. (De aller værste speedsubbene er oversatt fritt etter mangaen, da er det ikke sikkert navnene stemmer engang og alt blir helt horribelt) Tidvis også mer oversettelsesfeil (hvis man kan kalle det det, men såfremst personen som subber er god i japansk og engelsk, så er det ikke så grusomt. Du får med deg hovedhandlingen... Det er vel i bunn og grunn hovedpoenget, er det ikke?) Jeg har IKKE sett speedsubene til One Piece, så jeg vet ikke om dette stemmer for dem, jeg har god nok til til å vente til ADC slipper sine subber. Jeg synes de er best, derfor mener jeg også at det er best å vente på dem... Men, igjen, det er jo bare min mening. Endret 25. januar 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 For de som leser manga'n, så er 442 scanlated. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Når det gjelder speedsubs, har jeg sett et par som er direkte fra mangaen, ja, litt irriterende, men overlever. I 294 var lyden og teksten forsinket. Men ellers har alle vært bra. Det som irriterer meg mest er de som har stor gul tekst så det nesten blir vanskelig å se hva som skjer -_- Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvor får dere tak i disse episodene? Jeg ser de på youtube.com. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 295 var bra, den. Denne namikampen begynner å bli ganske bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har nå sett One Piece fra ep 1 til 200 med Kaizoku Fansubs og må si jeg er ganske vant til den tekstingen. Noen som har en annet forslag til sub fra 200 og oppover? Jeg så episode 200 av [ADC-Elites] og jeg må si jeg er sjokkert over hvor crappy den tekstingen og fonten og i det hele tatt var. Noen som har noen anbefalinger? Og helst av noen grupper som ikke har stoppet opp å tekste underveis. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg har nå sett One Piece fra ep 1 til 200 med Kaizoku Fansubs og må si jeg er ganske vant til den tekstingen. Noen som har en annet forslag til sub fra 200 og oppover? Jeg så episode 200 av [ADC-Elites] og jeg må si jeg er sjokkert over hvor crappy den tekstingen og fonten og i det hele tatt var. Noen som har noen anbefalinger? Og helst av noen grupper som ikke har stoppet opp å tekste underveis. Tekstingen til Kaizoku Fansubs går opp til ep. 210 eller 211. Endret 4. februar 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Tekstingen til Kaizoku Fansubs går opp til ep. 210 eller 211. Kan ikke gi deg noe link. Et enkelt google søk gjør susen.7865285[/snapback] Du...altså..det du gjør nå er å oppfordrer til nå er at jeg skal bryte retningslinjene til dette forumet å anskaffe meg ting som er lisensbelagt. La være å si at dere trenger bare å Google etter hvor jeg kan laste ned, for det er oppfordring til noe som ikke er lovlig her på forumet. Jeg vet at Kaizoku Fansubs går til 211 ja, men jeg spør dere om anbefalinger om andre sub-grupper som har fra da og oppover. Jeg har ikke lyst til at One Piece skal bli ødelagt av dårlig subbing. Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ADC hadde litt dårlige i begynnelsen ja, men de er ganske gode på nye opp fra 240 + eller noe... mellom kaizoku og ADC vil du ikke finne mye bra sub desverre. Hullet på subbete episoder der blir omtalt som the Gap Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ADC hadde litt dårlige i begynnelsen ja, men de er ganske gode på nye opp fra 240 + eller noe... mellom kaizoku og ADC vil du ikke finne mye bra sub desverre. Hullet på subbete episoder der blir omtalt som the Gap 7866551[/snapback] Hehe, oki Har noen noen anbefalinger for sub framover da? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg så KF til 211, BalF til 219 og så gerusama til der ADC starter. Synes ikke ADC er så mye dårligere en KF egentlig. Og det gikk fint å se på Gerusama og BalF. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå har ADC subbet 293. Gidder ikke å se, selv om den sikkert er av bedre kvalitet enn den jeg så. Jeg gleder meg til de har subbet 292. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er det som haster med 292 ? De begrunnet jo at de subbet 293 først med at fansen sikkert ville fortsette på storyen så fillerepisodene kunne vente litt til. Jeg ser heller 292 senere, da fillere generelt sett ikke er så superinteresante for min del... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vet, men gidder ikke å se den siden jeg alt har sett den. 292 har jeg ikke sett, og vil heller ha filler enn ingenting. Men nå håper jeg snart ADC tar igjen episodene. Lenke til kommentar
akan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ADC har kommet med 294 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 *Rulle raskt som faen ofbri alt over* Har sett over 30 episoder av OP no, og dette her blir bedre og bedre. Har vel mye å se frem til resterende episoder også vil eg tru? Åssen er det med fillere i OP? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Er ikke ADC litt treige for tiden? Bruker en uke på en episode... 297 var kul, anyway. Er en del fillere i OP, de fleste er ok, men den første fillerarcen som kommer, på episode 55 eller noe er dårlig. Endret 12. februar 2007 av Synox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå