Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det mye fillers i anime'n? Noen som har link til en One Piece-filler på youtube? Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er litt fillere i animen, men de har selvfølgelig flettet det inn i main storyen. Selv synes jeg det er jævlig irriterende, men det kan vel være at noen liker det. Det var en stor dose fillere etter at de drar fra Arabast og før det skipet faller ned. en 20 episoder eller så. ellers er det flettet inn mellom Louge town og inngangen til Grand Line, og reisen opp til Yuba gjennom ørkenen (der var det veldig mye dårlige greier ) et par etter sky island og noen av de nyeste episodene har vært fillere. 130-144 er fillerepisoder jeg husker tittel på ^^ Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En del fillere, ja, og jeg gruer meg litt til etter Enies Lobby, for da regner jeg med at det kommer en haug med dem. Men vanligvis er fillerne overlevbare, heldigvis. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel "julefillere" som kommer nå... Bruker da å komme det nesten hvert år... Selv om det er rimelig crap... Jaja, får bare vente til storyen kommer tilbake... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 One Piece movie 8, One Piece: Episode of Alabasta, Princess of the Desert and the Pirates. Finnes det noen informasjon om denne filmen? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bare at det er en remake av Alabasta arc'n, men det var vel ganske åpenlyst? :- ) Lenke til kommentar
akan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 291 er ute er utenom storyen though, selv om den faktisk er laget på noen små storyer som følger med mangaen Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, den var crap. Håper de får tid til å snike seg litt unna skolearbeide så de får sluppet mer... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ang 293 RAW'n: Helt grei egentlig, selv om Monster-form til Chopper var litt skuffende animert i forhold til hvordan han var tegnet i manga'n. Uansett, vi får se litt av Califa og Nami, og Rob Lucci og Luffy oppnår kontakt. Alle som har lest mangaen, vet at det forhåpentligvis kommer noen knallepisoder Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ikke den beste episoden. Litt skuffende Monster, og kampen mellom nami og Califa var ikke så veldig spennende. Beste med episoden var når det kom tøff One Piece-musikk og Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Luffy tok igjen Lucchi Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Syns som regel at nami's slåsskamper ikke er så spennende :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Syns som regel at nami's slåsskamper ikke er så spennende :/ 7755743[/snapback] :---O De er jo råkule da! Nami vs. såpedama: http://groups.msn.com/_Secure/0RwCCDkcURsG...569450254469065 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har sett 6 episoder av denne serien no. Litt skeptisk i starten, likte ikkje tegningene saa veldig. MEN, stilen vokste paa meg og no blir det nok full tut og kjor med OP framover. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Som de fleste andre animer jeg har sett, tar også One Piece seg kraftig opp etter en 10-15 episoder. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Da var 294 sett, og det var tøft. Men ikke alt for mye action da. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvor får dere tak i disse episodene? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror det blir vanskelig å diskutere det uten å gå inn på torrent linker, Wickio er vel ferdig med ekasmener pr. i dag, så snart kommer vel ADC med nye episoder (har han iallefall sagt da...) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Wickio er for treig, håper han klarer å fikse episodene til mandager etter hvert. Har måttet nøye med med speedsubs, fordi jeg er for utålmodig til å ikke ta den første jeg klarer å finne. Men virker ikke som om noen andre har subbet new-year-spesialen, så den kommer vel snart på ADC, tenker jeg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Noen som kunne gitt respons på disse norske undertekstene til episode 294? Burde være en del mangler på de. http://d.turboupload.com/de/1459226/ou8l99bgak.html Hvordan man bruker underteksten i f.eks VLC: http://apforums.net/showthread.php?t=11215 Endret 24. januar 2007 av Sigga Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Wickio er for treig, håper han klarer å fikse episodene til mandager etter hvert. Har måttet nøye med med speedsubs, fordi jeg er for utålmodig til å ikke ta den første jeg klarer å finne. Men virker ikke som om noen andre har subbet new-year-spesialen, så den kommer vel snart på ADC, tenker jeg. 7792620[/snapback] ADC mener du, Wickio er bare en del av teamet. ADC kan være raske, men, når det er eksamener så bruker de å være trege. Han har jo finals (avsluttende eksamener) i denne måneden. (akkurat ferdig) så jeg hadde ikke regnet med at de kom til å slippe noen nye episoder før etter eksamenstiden. Håper på en 2-3 på rappen nå som eksamene er ferdig... (hater speedsubs, så jeg venter heller på ADC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå