Lock-Aze Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, fysjom. Tenk at hobbyen din er til glede for ørten andre folk, så skal du i tillegg ha ett sosialt liv. DET er ille det... Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, fysjom. Tenk at hobbyen din er til glede for ørten andre folk, så skal du i tillegg ha ett sosialt liv. DET er ille det... 7490014[/snapback] Heh Neida, så lenge updates kommer med jevne mellomrom så er eg fornøyd, og hvis dem trenger en pause så er jo det ok, er deres liv å leve så kan ikke si noe på det. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis de greier å komme ut med en eps. i uken (gitt at det slippes en eps i uken) så er jeg storfornøyd. Er jo ingen som tvinger dem til å gjøre det arbeidet de legger ned. Hadde nærmest forventet forsinkelser nå rundt jul. Det eneste jeg er litt irritert for er Wickios uttalelse : Expect next episode very soon.. (Jeg får fnatt når han skriver det, da jeg ikke aner hva han legger i det ordet..! Er det 2 dager ? Er det 4 dager? Hva er very soon? ) Nok om det, når julefreden får lagt seg, så er de sikkert så snille at de gir oss en ny episode. Så kan jeg drikke gløgg, brun julebrus, ta litt digg og kose meg med OP... Lenke til kommentar
akan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 One Piece å gløgg låter som en veldig god kombinasjon sitter og ser på gungrave no, kanskje en tur på butikken etter gløgg ikke hadde vært dumt Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 289 er subbet på Youtube. Sikkert ikke ADC, men det driter jeg egentlig. God episode. Men synd at rundt 6 minutter av episodene nå for tiden går med på intro, unødvendig ting med Gol D. Roger og slikt, og hva som skjedde i forige episode. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) 289 sluppet up av ADC. YAY! EDIT: Men det er tydeligvis noe feil med torrent fila Endret 14. desember 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fungerer fint her.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 kul episode Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Franky er mannen :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Morsom episode, og ser ut som 290 blir enda bedre. Meeeen, på hvilket kapittel i manga'n er de på i Enies Lobby? Lenke til kommentar
akan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 429 er siste manga chapter på enies lobby og spørs hva du legger i når de kommer dit, er vel på 375 at robin kommer der og et par chapter etter at luffy og gjengen kommer dit Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Okidoki, tusen takk til deg. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Artig episode. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Franky er mannen til nå, personlig gleder jeg meg til å se på resten også Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Artig episode. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Franky er mannen til nå, personlig gleder jeg meg til å se på resten også 7501460[/snapback] Mhmm, morsom episode. selv så gleder eg meg ekstremt mye til å se luffy slåss med gear 3. :> Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Gear 3 var skuffende. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Gear 3 var skuffende. 7518174[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du kan ikke si at Gear 3 var skuff når du ikke så noe det at du ikke så noe er vel kanskje det som var skuff for lover deg at du kommer til å like gear 3 ^^ Endret 17. desember 2006 av akan Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Akan, bruk spoiler selv om du svarer på en spoiler, er ikke alle som har sett så langt vet du Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 synes bare det begynner å bli grusomt mye spoiler snakking her men la det inn no så ^^ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 akan: Jeg har lest manga'n, der får vi se Gear 3. Lenke til kommentar
akan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da må du vel være med å si at gear 3 er konge synes det er en tøff teknikk jeg Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) akan: Jeg har lest manga'n, der får vi se Gear 3. 7520435[/snapback] Hvis du har lest mangaen, så IKKE ta det opp i Animetråden..! Blir omtrent det samme som jeg går inn i tråden for Death Note animeen og spoiler slutten (vel, ikke like ille... men bortimot..) Endret 17. desember 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå