Lock-Aze Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva synes folket om episode 286? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg synes den var litt for etterfølgende i forhold til forige episode. Hadde håpet at kampene skulle begynne allerede i denne episoden, så sånnsett ble jeg noe skuffet. Gleder meg til neste eps og håper på mer action da. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, likte den ikke så godt. Men var grei nok. Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor de dro usopp tingen for langt : / alt for å spare et par minutter inn for å la mangaen komme lenger vekk. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De dro usopp tingen waaaay for langt... Helt enig der ja. Blir litt for teit når de skal dra det så ut av proporsjoner bare for å få litt ekstra tid. Da får de heller bruke litt ekstra tid i fightsenene. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 var grei episode, skulle ønske det var litt mer action, og usopp greia blei dratt litt langt ja. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har begynt å se fra episode 1 igjenn nå for å huske alle de små tingene jeg har glemt Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er da du leser mangaen så du slipper fillere og alt det tullet men eg gjør noe lignende men noen kompiser av meg men det tar evigheter siden vi aldri har tid til å sette oss ned å se mye av gangen : / Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Da var episode 287 sluppet... Blir gøy å se om det starter noen skikkelige fights nå.. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Seeders: 1 Leechers: 199 Jepp, dette kommer til å gå fort EDIT: hvem tror dere forresten har den rette nøkkelen? Endret 3. desember 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Aner ikke, btw: ikke diskuter seeder/leetcher her, admins kan bli pissed og stenge tråden. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 288 sluppet... Endelig, up to date.. Bare en liten stund. Så skal jeg sette meg ned og se denne.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 288 sluppet... Endelig, up to date.. Bare en liten stund. Så skal jeg sette meg ned og se denne.. 7453075[/snapback] gah, sitter på jobb å kjeder meg så kommer du å sier slikt. Har lyst til å bruke lunsj pausa mi på å se one piece nå Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hirr... Du får laste ned, så kan du jo bruke lunsjpausen din til å se OP .. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hirr... Du får laste ned, så kan du jo bruke lunsjpausen din til å se OP .. 7453354[/snapback] Heh, hadde nok vært moro det men må nok reise i kantina å få meg litt mat med resten av kollegaene Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 288 var konge da :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor digger den scenen med franky og colaen, aner ikke hvor mange ganger jeg har ledd av den i mangaen :!: Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, senen med Franky var bra. Gleder meg til å se gear 3 med Luffy. Litt artig å se miniluffy sprinte rundt før han ble normal igjen... Dette er i mine øyne den beste episoden etter at fillerne sluttet... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bra episode. Franky er kul. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ny episode fra ADC idag? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ikke sluppet noe enda, de har ikke fast slippdato. Så du må bare følge med å se når de slipper. Når de går på høygir, så greier de en eps. på ett par dager. Men, jula nærmer seg, så de har sikkert litt andre ting å tenke på også i tillegg til subbing. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ikke sluppet noe enda, de har ikke fast slippdato. Så du må bare følge med å se når de slipper. Når de går på høygir, så greier de en eps. på ett par dager. Men, jula nærmer seg, så de har sikkert litt andre ting å tenke på også i tillegg til subbing. 7488723[/snapback] Fysj så ufølsomt av dem, synes de kan subbe gjennom jula mens vi sitter å koser oss med god mat og one piece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå