Zippio Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Meh lol ta d me o se jo at d e gjøt eh? Lock-Aze oppdater deg på ADC og til alle dere andre! Kom dere til ADC og last ned :3 Ikke alle liker ADC veit du, noen liker kanskje K-F eller andre grupper bedre Har med personlig smak å gjøre. Lenke til kommentar
Razqel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ops sorry min feil beklager... skall ta det med ro fra nå av Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Høres bra ut, du blir fort flamet hvis du oppfører deg arrogant. Lenke til kommentar
Muggern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har sett alle til 284. Vil bare si at K-F er de beste subberne. Men så fort K-F har kommet seg til 209, ser jeg ikke noe problem med å se resten. Da slipper du Hell-Fansubs(hong kong greier elns elendig) Får både BALF, Geru Sama, og ADC-Elites, er subbere på nivå med Dattebayo. Såvidt jeg vet er deg ingen som klager på bleach subben og naruto subbingen. Men for all del, hold dere unna Hell fansubs! Eks. Laffy istedefor Luffy... sier litt Tvingte meg gjennom 3episoder fra de:P klarte ikke vente med at K-F skulle slippe 207-209 My advice ^^ Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Der har ADC "endelig" sluppet 285.. weee... Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 happy days are here again var en kul episode da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tøft og se hvem som skal sloss mot hvem Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 yeah^^ Lurer på om det blir som i arabasta at vær person får egen episode til å banke motstanderen. Da blir det lenge til luffy får banke rasshølet :< Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tror nok desverre det ja de sloss sikkert svakeste først for så å ha sanji,zoro og luffy til slutt. vi får bare vente og glede oss til de forskjellige gear stilene til luffy Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) *SPOILER* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle begynner kampene cirka samtidig:D Endret 28. november 2006 av Synox Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Joda det vet jeg og men de blir nok vist i den rekkefølgen som jeg sa er alltid sån ^^ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vel, nå har jeg lastet ned 280 episoder i håp om at denne serien er bra. Har ikke sett en eneste episode eller noen ting, men etter å ha lest biiittelitt i denne tråden så virker det som om at serien faller i smak hos de fleste, men er denne serien lett og like? Er ganske fersk innen anime og har ikke så mange serier på samvittigheten, men jeg er veldig glad i Bleach. Var såvidt jeg i det hele tatt gadd å følge med på Bleach pga den trege starten, har One Piece like treg start som Bleach? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Serien er lett å like, ja, men for min del tok de rundt 8 episoder før jeg likte det så godt egentlig... Men etter det bør det være vanskelig å unngå å like den. 286 er kommet med sub på youtube nå. Ikke så veldig gode, men bedre enn ingenting. god episode. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vel, nå har jeg lastet ned 280 episoder i håp om at denne serien er bra. Har ikke sett en eneste episode eller noen ting, men etter å ha lest biiittelitt i denne tråden så virker det som om at serien faller i smak hos de fleste, men er denne serien lett og like? Er ganske fersk innen anime og har ikke så mange serier på samvittigheten, men jeg er veldig glad i Bleach. Var såvidt jeg i det hele tatt gadd å følge med på Bleach pga den trege starten, har One Piece like treg start som Bleach? 7390117[/snapback] Den er ganske lett å like siden den følger litt klassisk anime oppskrift. en dumsnill person som leder, og en samling med merkelige folk Ja, starten er litt treig, men den tar seg veldig opp etter første episodene. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg bare begynte å se på den, er meget enkelt å like. Se igjennom 10-20 eps, hvis du liker det du har sett til da, så kommer du mest sannsynlig til å like resten, hvis ikke. Veeeel, vil nesten si at du heller kan slette det da Lenke til kommentar
akan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vil si at One Piece går bare en vei og det er til det bedre serien er ok i begynnelsen og blir bedre etter hvert som de plukker opp flere til crewet men serien er klart mest spennende der de er no Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vil si at One Piece går bare en vei og det er til det bedre serien er ok i begynnelsen og blir bedre etter hvert som de plukker opp flere til crewet men serien er klart mest spennende der de er no 7391113[/snapback] Urk, jeg må altså pløye gjennom 280 episoder før det begynner å bli skikkelige spennende? Med mitt tempo når det gjelder serier så har jeg vel kommet så langt en gang ut i april eller noe sånt. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er mye spenning før 280, så no need to worry! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jaaay, OP 286 er Sluppet... Oh joy oh joy.. :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hmm.. lurer på hav som skjer internt til K-F det er da snart måneder siden de lanserte 208, lurer på om de sliter litt. Synes også det blir litt rot når det gjelder valget mellom Fullscreen og Widescreen One Piece Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hmm.. lurer på hav som skjer internt til K-F det er da snart måneder siden de lanserte 208, lurer på om de sliter litt. Synes også det blir litt rot når det gjelder valget mellom Fullscreen og Widescreen One Piece 7398088[/snapback] Han som translater har ikke internet tilgang, er vist problem med isp'en hans. Så han har bare fått translata litt mens han var på ferie eller no slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå