Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ny Episode er ute. Den er såå bra. Jeg elsker slutten på den

Zoro, respekt.. Ekte mann, sanji også. Men det var bra at Zoro tok all smerten og ikke Sanji, han hadde død..

Jeg elsker når sanji løper til zoro og sier : ay hvorfor er det så mye blod her ?hva har skjedd , hvor er bjørnen . og zoro bare : Ingenting skjedde.... :D

Lurer på åssen det hadde vært hvis zoro hadde ikke overlevd smerten. Luffy hadde klikket helt sikkert :D Men det skjer ikke, strawhat kan ikke dø :D

 

hvorfor ser ingen OP? eller skriver her ? ikke bra :D

Lenke til kommentar

Er ikke helt stabilt med subbing om dagen på One Piece, derfor ser vel folk nye episoder til forskjellige tidspunkter vil jeg tro.

 

Kommenterte en del i tråden her tidligere selv (en av de få da), men etter jeg begynte å lese manga'en blir jeg jo ikke overrasket lenger, så poster ikke i engasjement da.

Lenke til kommentar
Er ikke helt stabilt med subbing om dagen på One Piece, derfor ser vel folk nye episoder til forskjellige tidspunkter vil jeg tro.

 

Kommenterte en del i tråden her tidligere selv (en av de få da), men etter jeg begynte å lese manga'en blir jeg jo ikke overrasket lenger, så poster ikke i engasjement da.

 

ja man blir ikke overrasket hvis man leser mangaen, MEN det er mye bedre å se episoder, istedenfor for å lese av noen bilder, på episoder de beveger seg og gjør ting og det er som å se på film, men maga det er som å lese en bok med noen bilder. Derfor det bedre å se episoder, jeg leser også manga som deg, men jeg ser på episoder fordi det er der det er gøy mest. :D

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Hehe, misforstå han rett, han leser mangaen selv da! Ja, det er forsåvidt bedre å se anime, men jeg digger faktisk mangaen også! Man får sånn overdose av historie per tid når man leser det, er det en ting som er kjipt med anime generelt er det hvor utstrakt mye av det er. Naruto Shippuuden er vel verste eksemplet på det.

Lenke til kommentar

Hehe, det som er bra med manga, det er at den er mye lengre foran episodene. Man er alltid nysjerrig på hva som skjer etter på og etter på . Jeg leser alle spoilere til nye chaptere og til slutt selve chapteren, fordi jeg er nysjerrig på hva som skjer. Men manga er bare svart og hvit.

Episoder ser jeg også på for det er et levende bilde, selvom jeg vet hva som skjer i episoden,alikevel det er gøy. og det er mange forksjellige farger, ikke bare svart og hvit.

 

Hadde jeg nå vært en ny begynner som starter å se one piece så hadde jeg bare sett på episoder, og ikke mangaen fordi levende bilde med farger er mye bedre enn svart hvit, men nå som jeg er avhengi av mangen, så må jeg bare se på det :D

 

I manga så går alt fort , hvis du skjønner hva jeg mener, men i anime så bruker de langt tid, de viser f.eks hvordan bombem eksploderte og hva som skjedde i havet, og at flag stanga bøyde seg og det blåser sykt uten at noen snakker. I anime de viser unedvendig ting lenge for at tiden skal gå.Hvis de vil de kan lage en episode som inneholder 2 kapitler eller 1. Et eks. Når Ace begynte slåss mot Black Beard.

 

Det er som om man er på skole og har prøve, men du vil vite hva du får på den når du får den tilbake om 1-2 uker og er nysjerrig og vil ikke vente, så går du i fremtiden( manga ) og ser :D

 

Jeg skal ikke tvinge noen til å velge manga eller anime, opp til en hver. Jeg bare gir tips :D

 

Tilbake til den nyeste episode.

Den var veldig bra, elsker Zoro. Får håpe det blir ikke filler etter triller bark, fordi siste gang de ble ferdig med Cp9 og dro videre så var det en lang filler med han feite røde mannen som Luffy banka. hvis dere husker det :p

Natta

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor ikke? de fortsetter jo bare rundt verden og krysser reversfjellet på nytt. Jorda er jo rund da :)

 

Hvorfor ikke? de fortsetter jo bare rundt verden og krysser reversfjellet på nytt. Jorda er jo rund da :)

 

Ja riktig der,bare jeg vet ikke om hva som skjer når de kommer til Raftel, om de må snu seg eller kan gå videre

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Håpet at Brooke ikke skulle bli med...Han er irriterende og de har allerede en sverdmann som brooke ikke kan måle seg med.

 

Hadde også vært kult om de henta Ace for syntes han er en fet karakter.

Brook er jo drit fet (Yohoho)! Og han er mer en musiker enn en sverdmann. Syns det er litt teit om alle må ha sin egen fightestil selv, skal vedde for at store deler av fighterene i andre crews er sverdmenn også. Er naturlig våpen å bruke for nærkamp.

Lenke til kommentar

Ja, men strawhat crewet er ikke et vanlig crew. Og frem til nå så har det vært slik at Luffy og gjengen sloss mot de som de passer mot...Zoro mot sverdfolk, sanji mot fightere og luffy tar de sterkeste. Hvis det blir enda en som bruker sverd som er veldig mye svakere enn zoro så blir det ingen han kan sloss mot siden da må de være så svake at zoro sikkert allerede har kutta de ned med letthet.

Lenke til kommentar
Ja, men strawhat crewet er ikke et vanlig crew. Og frem til nå så har det vært slik at Luffy og gjengen sloss mot de som de passer mot...Zoro mot sverdfolk, sanji mot fightere og luffy tar de sterkeste. Hvis det blir enda en som bruker sverd som er veldig mye svakere enn zoro så blir det ingen han kan sloss mot siden da må de være så svake at zoro sikkert allerede har kutta de ned med letthet.

 

Jeg vet ikke om du ser på mangaen. Jeg vil ikke si mye om det. Men bare vent og se. Brook bruker faktisk musikken sin som våpen. hehe. Hvis jeg tar ikke feil så var det musikken han brukte. PLuss han kan løpe på vannet jo og luffy elsker han fordi han synger og spiller og hvor lenge har ikke luffy sagt at han skal skaffe seg '' musicant'' i crewet.ja alle i crewet er forskjellige. Men brook bruker noen steder sverdet,men han bruker musikken sin som våpen også. Du ser det kansje i mars eller april i anime..Men Zoro er sverdmannen i crewet,og brooker er '' sing star''og slåss på ''sing star '' måten sin.Han bruker ikke fast sverder som zoro gjør,brook blander musikken og sver i slåsskamp.

 

hvis du vil se hvor han bruker musikk som våpen kan du se her

 

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Uansett er jo fillere en reddende engel akkurat nå, så kan like godt rope hurra og kose meg. Uten fillere ville neste arc blitt fullstendig ødelagt, siden ting hadde gått i samme tempo som Thriller Bark, noe som ville vært svææært synd, i og med at neste del av historien er en av de få jeg vil la gå under ordet "epic." Dessuten blir det deilig med litt avslapping, og se stråhatte fly rundt og ha det litt gøy i stedet, uten noen kamp for livet hele tiden. Foxe er dessuten et artig kar. Håper på rundt et halvår med fillere (eventuellt også cover-storyene, må jo fortsatt være lov å håpe).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...