Gå til innhold

Shadow build prest og wand

Anbefalte innlegg

Jeg er en shadow build prest og lurer litt på Vampiric Embrace, Shadow Weaving og Darkness

Hvis vi starter med Vampiric. Denne healer party x% av shaddow damage som blir gjort mot target. Wand'en jeg bruker gjør shaddow damage, burde ikke denne og gi healing? Noe den ikke gjør.

Edit: Never mind, teksten på talent kalkulatoren var gammel. I flg. dette gjelder det kun shadow spell damage, altså ikke wand.

Shadow Weaving og Darkness øker skaden gjort med shadow damage. Gjelder dette også skade gjort med wand'en min?

Edit: Fant svar på det jeg lurte på. Kanskje jeg skulle googlet før jeg postet :blush:

Men noe jeg ikke fant svar på: Shadow Weaving øker skaden på shadow damage, men det står ikke at det kun gjelder min skade. Vil det da si at hvis jeg får inn Shadow Weaving på et target, økes da andre sin shadow damage mot samme target?

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shadow Weaving og Darkness øker skaden gjort med shadow damage. Gjelder dette også skade gjort med wand'en min?

Equipment som har +dmg på spells gir dessverre heller ikke ekstra skade til wands, eller våpen som f.eks. Bow of Searing Arrows.

Det er i allefall min erfaring. Nå har jeg ikke fått testet det så veldig mye, kanskje noen andre føler seg kallet (i forskningens navn)? :)

Lenke til kommentar
Uansett har du jo Mind Blast og Power Word: Pain som brukes mye i kamp, og disse skal jo da heale deg og de andre. I tillegg til DoT-spellen som gir damage og healer deg med samme mengde. (Husker ikke navn i farta).

Mind-blast bør man være rimelig forsiktig med å bruke når man spiller i gruppe, hverfall hvis man ikke er main tank (forøvrig noe det finnes bedre klasser til å være enn prest). Men i PvE solo og PvP så kan man trygt fyre på med mind blast.

Lenke til kommentar
Får ingen bonuser (så vidt jeg kan se) med min Stormrager og ca. +200 magical damage fra items. Teit, i grunn, mobs som er immune mot spells er også immune mot wand shots.

Derfor syns jeg wand shots/spells burde falle under samme kategori. Fix plxx.

Helt enig! Hvis det er shadow damage wand bør den gå under shadow buff/debuff. Hva med shadow resistance, nerfer det damage gjordt med shadow wand?

Shadow wand bør gå under alle shadow buff/debuff!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...